.watch out.

Tuesday, June 28

UKM-UNPAD (PART2)

assalamualaikum.........



jadi kesinambungan daripada entry yang lepas!



ade yang tanye aku, aku nak sambung more kepada MAMAT tu o kepada interview?? hah! jawapan yang aku bagikan was---> BALANCE! so, kite tunggu dan bace je la ye samada balance atau tidak entry ni! hahahha. 




so for the second day, aku datang agak awal la tak macam first day tu. so, aku dengan papa duduk la dekat kafeteria HUKM tu dulu. sambil sambil papa beli and makan sarapan. (aku tak makan coz mase tu aku rase kalau aku makan mungkin akan keluar balik. ni kire simtom simtom nervous la ni) aku sampai around 0740. tengok keliling agak agak dah ramai yang masuk dalam, baru la aku msuk! so, BLAH, BLAH BLAH bLAH......



kami semua kene naik tingkat 4 untuk ambik ujian hari tu. test yang pertama untuk hari tu was about psikologi la. kire nak tau personaliti la. sesuai tak nak jadi doktor! and, aku tak expect la yang soalan die punye banyak! mengalahkan USM! kalau USM tu 300+ je, ni sampai 500++ wahh!mase 2 jam! soalan die biase lah, banyak yang diulang tapi dengan ayat yang lain! ecehh! then bile sampai 30-40 minit terakhir, ramai kot yang keluar. lebih separuh dari dewan tu keluar. aku nak keluar gak, tapi, aku still dekat soalan no 400+++! so, banyak lagi kan nak habis! penat deh buat bende tu. in english lagi!



then the second test! hah! yang ni serious aku cakap memang gile! ade ke patut keluar soalan PHYSICS tahap tinggi punye. (meaning kirenye tahap matrik and asasi la) bukan ape, almaklumlah, teman ni budah BIO, mane le teman belajo bab fizik ni oitttttttttttt! BIO punye soalan pon belom tentu betul, nikan pulak fizik! dah la tak pernah sentuh fizik dah lepas habis form 5. bayangkan lah, ape je yang aku ingat pasal fizik. so, jalan terakhir, TAWAKAL! kalau tak silap aku la:

MATHEMATICS- 35 Q
BIOLOGY-25 Q 
CHEMISTRY- 20 Q
PHYSICS- 20 Q

habis je test tu, kene isi borang permohonan masuk UKM. 


BLAH BLAH BLAH BLAH. 


nak gambar 4 keping! terbaik! hari tu call tak cakap pon nak gambar! then dorang kate ade pusat multimedia kat bawah. nasib baik lah. then, habis 8 HINGGIT aku! LUNCH TIME! (ok, perut aku dah mule sakit. lapar kot) habis je makan, aku dapat rase perut aku sakit. (ok! masuk angin nampaknye. tu la tak sarapan! sarapan kan menu yang penting! ok! ni ke calon doktor? haiissshh) 


MAMAT tu kan, aku nampak die time die masuk ke dewan nak ambik test tu. sebab ape aku boleh nampak? hah! sebab, aku duduk DEPAN! so, die masuk ke, die keluar ke, memang aku nampak la. (ouh lupe nak mention. pagi tu time tunggu kat lobi, aku nampak die jugak. then die pergi kat belakang. haisshh! memang tak boleh usha la,. takkan aku nak pusing 360 kot??) 



hari kedua ni, aku tak tahu sangat dimana kewujudan MAMAT tu. ye la. tak macam first day. die duduk depan aku berape lame kan. memang usha habis la. tu pon tak dapat nak usha sangat coz nanti ape pulak kan kate die. tapi sempat la jugak MATA BERTENTANG MATA! hahahahah! then due due tersentak, then SENYUM lah ape lagi!! hahaahha! aduhh! (macam pengalaman lame berulang je ni. macam pernah aku bertentang mate dengan seseorang ni. then.......ahhhh! teke la sndiri. heeee) 




last aku jumpe MAMAT tu was mase aku nak pergi hantar borang borang yang diisi tadi and nak bagi tau yang aku dah snap pic kat MULTIMEDIA. die pon naik atas balik coz nak betul kan borang die. tapi kami tak naik 1 lif. ye la ade 4 lif kot. tak tau la die naik lif yang mane 1. hurmmm.. macam mane ye nak gambarkan muke die kat kamu kamu semua? ni terbayang ni. tapi tak tahu nak lukis la  pulak. hurmmm.. mungkin kah macam ni..


jauh panggang dari api! hahaha! tapi part warne kulit tu ade la! die putih ouh! then yang lain semua reverse kot! badan die tak la sase macam KIM JONG KOOK ni, badan laki biase la. mate die pon tak sepet. rambut tak messy. kemas tapi still ade style. bentuk muke lebih kurang kot! hehehehe, bayang kan lah sendiri ye....



sekian,







1 comment:

NixonJ said...

Salam..matematik tahap spm kah?addmath?
thanks..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...