.watch out.

Saturday, November 13

KERTAS ITU..

assalamualaikum...




alhamdulillah, MUET telah pon tamat. dan berakhirnya MUET semalam, bermakna, berakhir la jugak segala bad feelings yang aku ade selama ni. kenapa? sebab, habis je MUET LISTENING semalam, aku dah lepaskan semuanya dekat dalam kertas y digunakan untuk mencatat note mase listening test tu. so, kesemuanya telah aku gumpalkan dekat dalam kertas semalam.



mungkin kepada sesiapa yang faham maksud aku ni, korang akan kate, " memang la ko dah buang secara fizikal, tapi batinnye??" hurmm, aku sendiri pon tak nak ulas banyak-banyak. yang masalah batin tu, biar la aku je yang tahu. tapi yang sangat pasti, aku memang tak nak ambik pusing dah dengan bende-bende ni lagi. buat sakit diri je buat ape kan. baik aku buat bodoh je dengan bende ni. 



entah la. tu pendapat aku yang mane aku rase terbaik untuk aku sekarang. mungkin korag ade pendapat sendiri, aku terime. kalau bole share la sikit pandagan korang dengan aku. aku nak tahu jugak ape yang orang lain akan buat if, ade dekat situasi aku sekarang. ape yang aku pasti sekarang, gumpalan kertas yang dah di BUANG oleh pengawas peperiksaan tu memang tersimpan semua feeling yang BAD tu. and aku sangat lege, bile kertas tu dah di BUANG. significant nya, same la macam aku dah BUANG semuanya. ( even hakikatnya masih dalam proses )






rupe kertas yang aku gumpal semalam lebih kurang macam kertas yang kat atas tu.....






sekian,
president merangkap secretary,
F!NGERs

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...