.watch out.

Tuesday, December 22

PICNIC D TELUK BATIK

bez gler dpt picnic kat tlk btk!!! pegi ngan famly.

haha. daniel my beloved bf pown ade!!! syok gler mandi ngan die...
tapi mule2 2 die takowt cket!!
beselah dak yang x penah masuk air!!! tapi bez!! efaa ngan efi nek banana
sampai jtuh2 dowg nek bende 2! aku xnek cz xde kwn da...

aku ngan kakak aku pe g, posing siot2 la!!! tapi peh2 hujan yang lebat melande!!!
tension tol!! tapi stll mandi even hujan!!!


gambo time hujan. yang kat belakang 2 aku le!! hehehehe.

wak, k.eijah. abg arin , iwan , my famly, daniel, bf aku, semue happening!!!
tapi blek 2 masing2 dah ngantuk!! tdo jew memanjang!!!



my pic, men pasir d pantai. betape romantisnyer!!! huhuhh



ouh daniel!! i love u babe!! muuuuachhhxxx


my mom , ayuni, n haikal!!!



my crazy sis...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...