.watch out.

Thursday, June 30

DULU 'D' TAPI TADI 'M' HANYA KERANA TRANSFORMERS!

assalamualaikum....



BETUL! dulu dapat la jugak 'D', tapi tadi wahhh! terus dapat 'M'! tak sangke pulak dapat 'M'! tak pernah pernah dapat 'M'! tadi la pengalaman yang gile aku rase. 'M' tu jangan main main. bukan calang calang orang boleh dapat tu. 



hah! ni bukan story aku pergi ambik test ape ape ke, dapat gred teruk dalam exam ke, tidak tidak. tak langsung berkaitan dengan exam paper ok! ni adalah alkisah aku pergi tengok TRANSFORMERS yang latest punya yang baru keluar kat CINEMAS around MALAYSIA hari ni. seriously! FULL HOUSE! alkisah nak jadikan citer, adelah kawan aku ni, MEOR name die ajak aku pergi tengok wayang bersama AINA. katenye nak pick up aku kol 1430, tapi, die datang agak lambat. so, lambat la jugak sampai kat BIG CINEMA tu.



orang dah ramai giler kat sane! jadi pergi la membeli tiket. tapi kat screen dah tulis dah, transformers tengah SALE FAST! meaning, hampir habis la kan. tup, tup, bile beli tiket, orang tu kate yang 1515 tinggal yang front row je! ahhh! sudah, tak pernah pernah aku duduk front row dalam wayang ni! si MEOR tu kate, tak pe lah, die belanje! so, aku pon ok je la. 



pengalaman duduk front row dalam wayang memang gile la! mendongak habis! selalu, paling bawah pon, aku duduk row 'D', tak pernah la lagi duduk row 'M'!tapi tadi, kami bertige dah buat sejarah masing masing. ape kan daya! ramai sangat yang nak tengok. mule mule tu memang kami bertige je kat depan tu, tapi tak lame lepas tu, penuh sudah front row tu! wahh! fenomena betul ye transformers ni.



huh!almaklumlah, aku ni tak pernah pon melayan citer ni. tadi la first time aku tengok. jadi, agak kurang faham jalan citernye sebab die kan kesinambungan dari yang 1 and 2. tambah lagi dengan aku yang tak berape nak minat ni. tapi overall tadi quite good! ade a little humor jugak dalam citer ni! and quite cool la bende bende dalam tu terutama sekali THE CARS! ade robot yang cute! hahahah! i like! so, overall aku bagi

4 out of 5
then kami pergi MCD la mane lagi. tempat lepak biase kami! kami makan GCB!

aina dan saya! 

driver @ meor muhammad azrin!

semua balun GCB! hahaha

sekian,



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...