.watch out.

Sunday, November 4

ALASAN

BBMku
bunyi lagi

tertera mesej
":("
ah. ape aku nak buat?
die bunyi lagi
kali ni
"YOU"
3 huruf yang cukup buat aku serba salah

Guys,
i know
they are not the completely strangers
aku kenal dorang
aku tahu name dorang
lagi lagi aku pernah 1 kelas dengan yang sorang tu since form2 sampai form5
ape alasan yang aku nak cakap aku tak kenal dorg
hanya 1 alasan bodoh kalau aku cakap macam tu

aaahhh.
macam mane aku nak susun feeling aku ni jadi perkataan?.
just how so that anda anda boleh faham?
supaya anda anda mengerti semuanya?

aku malu
yes aku malu..
walaupon dorang bukan la strangers
tapi still malu.

kawan, aku harap kamu faham
aku harap kamu mengerti
bukn aku tak rindu
bukan aku tak sayang
tapi aku malu
hanya itu
alasan aku...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...