.watch out.

Friday, April 2

AFRICAN

nie bkn nak cite sal world cup kat africa k..nie pegalamn 1st aku tok hal cam ni....

waduh-waduh!!!(asal ckp indon lak..bkn africa ke??)  kpd smue, aku dah wat slh lah..ade ke aku apprve ble ade mmt africa ke ape nth add aku kat fb..waduh!!! (indon lagi) xpasan la.. igtkan m'sia cz name cam mamak ja.. x sgke pak itam lak!! (jahat sungguh) alang2 dah ter'apprve' aku pon lyn la ble dye bg IM..juz nk tnjuk kat die y x smue rakyat m'sia ni sombong..

mengikut kate die..smue dak2 kat klj die 2 smbg belako (dak2 m'sia la..) xmau kawn + ajo die bhse melayu..
aku ase deme bkn xnak ajo..tapi law deme ajo, t lae deme ngutok die..die taw larr 2 y ssh 2..teman (perak pulak..sudahhhh..) pon xplain kat die myb deme 2 blom knl die lg.. cz(ikot kate die) die baru 3 bln kat cini...aku pon layn la sampai aku xtaw nk ckp pe lagi.. aku pon wat alasan.. lbey krg cam ni..'i got 2 go..got work to do' haha! sampai cam 2 skali aku..
kesian larr kat aku!!!!

tapi kan aku pon nk gtaw gak kat korg y dok blaja or baru nk smbg blaja kat u ke mane2 lah..
law ade org2 asing (cam mmat kulit itam ni..) blaja kat tempat korg..jgn la sombong.. tunjukkn la y m'sia ni pnh ngn sopan santun n ikatan races kite kuat!! jgn la bior ja dorg dok kutok kita n kate kita ni xde adab n sopan... kite kan negar y penuh ngn kesopanan n kesusilaan..treat dorg cam kwn laa..tapi law dorg nk wat y bkn2 jgn dok lyn..i2 la jadi mcm2 kes....

ishh!! aku pon penin + klakar sal mmat 2 td...xtaw cam ne nak wat dah!!!


SUDAHHHH!!!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...