.watch out.

Saturday, April 3

SEHARIAN DI PEKAN

sejak pkl 11 pagi lagi ku dah kuar rmh.pusing2 ambk member (aina, aleeza n meor) aku (nek kete) straight g pizza..smpai ja kat pizza x lame 2, shapik, shamie, n karot pon sampai dgn Kembara (shapik punyer kete). kami pon msk laa kat pizza..punyer la lame baru la order makann. ade plak dak 2 malu2 nak jmpe kami (ikwan ak.a kecik). peh 2 bile makann dah smpai, die blah cam 2 jew!! konon2 tepon org.. upenyer blah cam 2 ja....
soo kami pon menerus kan la aktiviti mkn kami...
 


byk la pic kandid y dpt d snap2!! law nk tgk lbey lanjut add al aku kat FB (wah..sempat promot) lps abez mkn.. ni la y jd....









abez licin smue pizza di makn oleh bdk2 y kelapran....(cume tinggal bawang ja?? pelahap tol) lps je abezz kami pon ber'pic2' la...byk y kandid ja..karot n aina plg byk pic..

abez part kat pizza, ni smbg lak part kat wyg...........
kami pon (aleeza, aku, meor n aina) pegi la ke wyg tok menonton movie..mlgnyer kami xdapt ber;pic d wyg 2 cz kami dtg pon dah lmbt thn, citer 2 mule dah..(even kiteorg msk pon xmle g..xgne tol). cume pic tiket ja y aku dpt snap..


citer y kami tonton adalah CLASH OF THE TITANS w/pun citer 2 kedegaran spt sgt la siyes..tapi sebenornyer ade gak part klakar kat citer 2!!happening gler lam wyg 2...tp mlshnyer..lam wyg 2 perot aku bergendng bek pnyer...(lapo laaa..) ape lagi.. terpakse la menahn lapo smpai la citer i2 abezz..tp kn aku nk gtaw ni..mmg xrugi la law korg plan nk tgk citer 2..BERBALOI-BALOI...(cam iklan plak)


abez ja part kat wyg..aku pon drive la g cari tmpt mkn (bumbung biru ja.jimat wet sudah kering..)
kami pon memilih gerai no bape nth..y pasti gerai 2 ade lapik meja y cantek!!!(berselere cket nk mkn). 
sememntare nk tggu order sampai..jumpe lak c afiq (ala..dak 5 anggerik 2, y slalu wat show 2) die pon memcerite kan GOSIP@ HOT y berlaku kpd sekolah lame kami...sdey kami mendegar berite spt i2.....(nk taw pe cer?? law ko dak semaje ley ar aku gtaw..hahaha..ini secret) ape la nk jd ngn bdk2 di sekolah i2...ish2!!! menggeleng kepale aku dgr afiq citer...




selesai saja mkn, kami pon jln2 di psr malm ( meor jge stndrt doh!! mule2 die xnk g..) pusing2 aku cari shawl n sdikit mknn tok di bawe pulg..aina pon mencari bnde2 y mk die pesannn..abezz kami psg2!! kami pon decide tok plg..(jam waktu 2 menunjukkn pukul 5 lbey2 la..) aku drive blek dgn mnghntar kmbali rakn2 ku ke rmh msg2!!

blek uamh ja aku dah pent.bt still nk tulis gak kt blog ni..rase cam x complete lak law x 2lis...
sudah laa..aku sudah pent taip2 ni...

COMPLETE 4 THIS DAY...

3 comments:

Anonymous said...

aina suka sgattttttttt waktu ni..
waktu balik dia senyum2 sampai telinga
:) hoho betoi ni
tanx ain kerana menceriakan idup kami :)
hari yang indah penat dan lelah
harap ada lagi waktu2 macam ni :)))))

Anonymous said...

asal gamba aina bayakk??
ni kes nk kena niii hehe :)

ainur syahidah said...

hahahha
biase la....
wlcm2!!! t kite g happening lagi ye....
;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...