.watch out.

Wednesday, October 6

PENERANGAN KEPADA KECELARUAN

Before aku strt tulis pnjang lebr sal entry ni. Aku nk kasi taw entry ini adalah berkaitan dgn penergan aku kepada kecelaruan y terjadi kepada rakan2 ku. PUNCA: AKU lah. Hahaha.

Ok. May I start now? Kepada rakan2 seperjuangan ku, mungkin bru2 ini anda tidak lagi mengetahui saye di laman sesawang s0sial MUKABUKU itu. Hal ini adalah kerana SAYA, tuan punyer acc MUKABUKU itu tlh beberapa kali menukar nama d prfle saya. (even sebenarny bru 2 kali je aku tukar)

Baiklah. Di sini saya ingin menerangkan punca mengapa saya melakukan hal y sedemikian rupa.
① adakah anda tahu bahawasanya acc MUKABUKU saya sudah d cerob0h o org y sgt2 bertggung jwp? Org 2 sgt baik. Besusah payah die nk HACK acc aku. N besusah payah die memerah otak untuk post komen2 y sgt BERM0TIVASI bg pihak aku.
② if anda semua perasan, saye sudah lama tidak menukar nama saya d MUKABUKU 2. Jd kesinambungan dgn SEBAB no ①, saya pon menukarlah nama saya. Supaya, anda semua tertanya-tanya. Dan anda semua terus MENGABAIKAN saya. TERIMA KASIH saya ucapkan.
③ kesinambungan dari sebab no ②, agak senang lah saya untuk jd seorg STALKER! Yelah. Seperti yang saya dah mention kt no② td, mmg sgt mudah lah untuk aku stalk page2 org y berkenaan.

Di bawah adalah senarai nama y telah dan sedang saya gunakan.

Ain syahidah→butang saya→ainur syahidah→ain shila→AIN QISTINA ZARA.

Untuk pengetahuan umum, nama AIN SHILA adalah gbungan nama saya, AIN dan nama kure2 saya, SHILA. Dan untuk pengetahuan juga, SHILA merupakan gabugn name SHILOP a.k.a SITI AMINAH ABIDIN and DILA a.k.a ADILAH HUSNI SALAHUDDIN. Mereka berdua inilah y menghadiahkan KURA-KURA kesayangan ku itu.

Ouh ok. By the way. Saya mahu ulang status saya di MUKABUKU hari 2.
‘‘NAPE XB0LE BUKAK? OUH OK, KO XINVITE AKU! T.T’’

Fikir-fikirkan lah.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...