.watch out.

Friday, October 22

THANKS, SAHABAT SELAMANYA (:

" YA ALLAH, kami terima YA ALLAH jika ini dugaan dari-Mu untuk kami YA ALLAH. namun, bantulah kami dalam mencari penyelesaiannya. sesungguhnya kami hanya hamba-MU yang lemah YA ALLAH. aku mohon pada-Mu ya Allah. dugaan ini terlalu berat untuk kami jika tanpa bantuan-Mu ya Allah. kami mungkin pernah alpa selama ini ya Allah. kami mohon keampunan dari-Mu ya Allah. sesungguhnya Engkau Maha Mengampuni. "


macam-macam dugaan yang aku dapat mase tgh exam week ni. macam-macam bnde jugak yang jadi. semuanya menguji aku sebagai hamba-Nya. semua dugaan ni mengeratkan lagi hubungan aku degan kawan-kawan aku yang lain. dan mendekatkan aku dengan-Nya.

memang satu pengalaman yang x mungkin akan aku lupekan.  mencabar segala keimanan dan semua-semualah!!! barulah kita kenal erti PERSAHABATN yang sebenar. barulah tahu sipa yang sebenarnya akan bersama-sama kita mase kite susah n senang. sahabat yang akan selalu ade bersama degan kite, xkire apa jua keadaan. SAHABAT yang prihatin akan keadaan kawan-kawannya walaupun baru kenal. aku mmg BERSYUKUR ade kawan yang macam 2. sgt2 bersyukur.

aku nk tanye la kan. ape perasaan korag if  korang ade kawan yang terlalu ambil berat pasal korg, tp korang baru sgt knl dgn die??? mst korg rase sgt untungkan dpt kawan yang cam 2. macam 2 la yang aku rase sekarang.


KAK CHIK: terime kasih sebab bagi kak long n adek semagat mase kami down hari 2. mmg terlalu membantu. terime kasih jugak cz selalu ade dekat degan kami mase kite same2 lalui saat-saat 2. sgt mencabar KEIMANAN seorg manusia.

ADEK: kak long tau, adek y palg teruk. tp kak long bangge, cz adek still ade semagat nk teruskan even adek down sgt. sampai kak long, kak chik ngn abg nagh dah x taw ape lagu nk buat. macm2 dah kite ushe, tp SOLUSI yang terbaik adelah kite hanya mampu BERTAHAn dengan keadaan 2. adek pon dah ok sekarang. mmg kak long BERSYUKUR sgt. paling tidak adek dah OK.


ABANG NGAH: terime kasih.terime kasih.terime kasih.terime kasih.terime kasih. hanya itu yang mampu kami cakap kat abg ngah. mmg sejak peristiwe 2, kami rase abg ngah sgt caring dgn keadaan kami. mmg tersgt TERIME KASIH. kami sendiri x taw knpe kami cari abg ngah. ALHAMDULILLAH abg ngah faham masalh kami even abg ngah sendiri baru knl kami. seriously, kami mmg dah anggap abg ngh ni macm ABANG kami. maaf kalau abg ngah x suke. kami hanya main-main. n x nk la tulis name kat cini. t jadi citer HOTTT pulak. hehehehhee.. mmg x pasti abg nagh bace atau tidak entry ni. tapi abg ngah mmg TERIMA KASIH.


KAK LANG: jgn terlalu slh kan diri kak lang. kak lang taw kan kite smue syg kak lang. susah senang kite sama-sama. jgn tension-trension. happy-happy selalu k. :)



hah!! rasenyer lagu kat bawah ni mmg sesuailah!!!! selamat menikmati keindahan lirik lagu ni ye...

CEBISAN KENANGAN ( AMAR )

ukhwah yang terbina persis sekuntum bunga
meski pun kini kita terpisah demi kasih-Nya
namun cebisan kenangan kita
sentiasa bermain di bayangan mata
detik waktu yg berlalu
menjadi memori kau dan aku

sewaktu kita bersama saling setia menimba ilmu

tanpa mengeal erti penat jemu
igatkah kau lagi
kita bersama memijak onak duri
ditanah gersang mengutip semangat suci
kini segalanya tersurat dalam sanubari

bersabarlah dengan ketetentuan-Nya

ada rahmat yg tersembunyi
bertemu berpisah kerana Allah
lumrah kehidupan insan beriman
moga saat nan indah
ku harap berulang lagi


lirik lagu kat ats 2 mmg menggambarkan persaan aku sekrang. walaupun, macam-macam bnd jadi., tapi aku still rase ade satu kenangan yang indah bila semua ni jadi. mmg sgt kenanagn. rase lagi bertambah-tambah rapat dengan org-org yang aku mention kat ats 2. mmg SAHABAT SELAMANYA.........



p/s: tinggal 1 paper je. thn i'm HOMEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE.. miss you mummy n daddy... T.T



terima kasih

thank you

terima kasih

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...