.watch out.

Thursday, October 28

TERLALU SAYANG SAMA KAMU

"Each friend represents a world in us, a world possibly not born until they arrive, and it is only by this meeting that a new world is born."
- Anais Nin 

"A friend is someone who knows the song in your heart, and can sing it back to you when you have forgotten the words."
- Sent by Donna Roberts 

"Friendship is unnecessary, like philosophy, like art... It has no survival value; rather is one of those things that give value to survival."
- C. S. Lewis 

"Friendship is a pretty full-time occupation if you really are friendly with somebody. You canít have too many friends because then youíre just not really friends." 
those are a few quotes that i had found which i though they were very meaningful to me.
hurm..tak taw la cam ne nk cakap. tp sekarang ni mmg aku tgh pikir pasal semua kawan0kawan aku. samada yang aku knl secara langsung ataupun x langsung. kalau yang secara langsung tu, awl-awal knl dlu mst gne ayat ni.. " hi, sape name awak?" hahaha. if secara x langsung tu, mstlah dari member-member yang bawak member dorg time lepak sama-sama dulu. tp mcm mne perkenalan tu bermula, bkan satu isu kat sini. but, it make me wonder how will these friendship lasting? ye lah, masing-masing ade haluan sendiri lps ni. xtaw samada dapat macam dulu atau x lagi lps ni. 
 

adakah akan serapat hubungn dorang yang kat atas tu ataupun hanya akan jadi macam ni...














huh!! aku x nak ade antare FRIENSHIP aku ade yang BROKEN macam ni. no matter what the reason is, aku ttp x snggup! and if jadi, surely, aku akn salahkan diri aku la. mostly, cz i'm not a person that most of my friends expected. hurmmm.. expected mcm mne? biar la aku n mereka-mereka saja tahu. why aku cakap cam ni? cz hmpir perenah terjadi. hahahaha. dahla. xnak la aku cakap sal bnde yang dah lps n ALHAMDULILLAH, x jadi pon bnde 2. 

ape yang aku nk g taw ni is. AKU MEMANG SAYANG SEMUA KAWAN-KAWAN aku. x kirelah aku baru knl ke, dah lme knl ke. plizzzzzz. aku mohon kat korg semua, tolong jgn BUAT-BUAT x knl dgn aku if jmpe kat mne-mne. mungkin, aku x perasan korg, tlg lah tegur aku. selagi aku x nyanyok, INSYAALLAH, aku akan tetap igt korg sebagai KAWAN aku.

semenjak due ni, aku cam dah taw, ape makne SAHABAT sejati. org selalu cakp kan, sahabat 2 adalah org yang akan selalu ade dgn kite waktu susah ataupun senang. yang akan selalu bagi SUPPORT kat kite, time kite down, yang faham dengan situasi kite. n now, aku mmg dah faham smua 2. kadang-kadang, aku rase bersyukur cz ade musibah yang melande. mmg tyerdapat hikmah d sebalik musibah tu.  tp, x bermakne la aku nk musibah tu datang selalu. percayalah, korg hanya akan knl seseorg tu, bile ade SOMETHING happen dkt korg ataupun kawan-kawan korg tu. korg sendiri pon bole taw sedalam mane PERSAHABATN korag ngn member korng tu.

hah! dok aku menaip entry ni, aku g la intai MUKABUKU aku kjp, skali aku nmpk status satu sahabat ni,

hidup ini trlalu singkat,mengapa mesti dipenuhi dgn permusuhan? Penuhilh kehidupan yg trhad ini dgn wat kebaikan & hiasilh ngan kasih syg..This emoticon has been enhanced by 
Facicons    
yang kat atas tu la status die. memang aku sgt setuju lah dgn status 2. kehidupan ni mmg sgt singkat kan. x gne pon bermusuh ni. buat habis tenaga je. baik kite cari kawan-kawan yang bole diajak buat kebaikan n nnt, kehidupan kite akn dilimpahi dgn kasih sayang. amin......
"terima kasih wahai sahabat kerana kamu sudi menjadi teman ku dikala waktu ku susah dahulu. aku amat menghargai jasa mu wahai teman. semoga ikatan ukuwah yang kita bina ini akan kekal selamanya. semoga ALLAH akn memberkati hubungn kita wahai teman......... "

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...