.watch out.

Thursday, November 18

DESPERATE

assalamualaikum...


hari ini aku nak story 1 bende pasal DESPERATE ni..



aku rase semua yang ade kat sini mesti ade acc MUKABUKU kan? tak kisah la samada anda active or not. yang penting anda ade account MUKABUKU. so, anda mesti taw kan kadang-kadang ade orang yag kite tak kenal tibe-tibe ADD kite. aku ni jenis yang tak kisah. sape pon yang ADD kebanyakannya aku akn APPROVE excepts in a few cases la.



ok. lets the story begin............

pada satu malam, sedang aku 'diatas talian' a.k.a online, muncul 1 notification. " bla,bla,bla want to be your friend " thn, aku pon APPROVE la. die pon post la kat wall aku " thanks apprve " lbh kurang cam 2 la. aku kate welcome and bla bla bla.. die chat pulak dgn aku. ok. aku still layan coz die nampak NORMAL mase tu. story punye story punye story..


tibe-tibe...


" you, ni no i " than bg " <3 " 
aduhh! what the...........??? pelik betul la ko ni. dah la baru kenal. then tulis bukan-bukan. aku memang la takkan layan makhluk-makhluk yang bernama manusia yang mempunyai attitude sebegitu rupe. if setakat nak kawan, aku tak kisah pon. seriously. aku mmg tak kisah. tapi please, jangan la melampau sangat. nampak sangat la yang ko tu DESPERATE. kat profile tulis " IN A RELATIONSHIP WITH bla bla bla " then menggatal dengan perempuan lain. ish2.


nasihat aku kat orang tu kalau bace bende ni, please la behave yourself. 



sekian, 
president F!NGERs.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...