.watch out.

Friday, November 19

I'M STUCK WITH THE LETTER " A "

assalamualaikum..


huh! what a day. even hari ni bukan hari yang memenatkan, tapi hari ni adalah yang dimana aku telah membuat terlalu banyak keputusan. why the title of this entry is  I'M STUCK WITH THE LETTER " A " ? sebab, orang selalu akan meletakkan something as their priority in their life. and i make my FAMILY is the most important thing in my entire life. so, family will be at the letter A. this is the order ;
A = FAMILY
B = STUDY
C = FRIENDSHIP
D = OTHERS



mungkin ade yang tertanya-tanya, mane aku ltkkan priority aku kepada YANG MAHA PENCIPTA? right? yang satu ni memang tidak dinafikan terlalu plus tersangat penting dalan kehidupan aku. so, there is no level for this. it is too high and too deep in my heart. takkan ade yang boleh mengukurnya. INSYA-ALLAH.


a day full of decision. 1st, esok aku sepatutnya berjumpe dengan kawan-kawan aku di satu majlis perkahwinan one of my friend's sister. but, aku tak dapat pergi sebab, esok juga ade majlis pertunangan sepupu aku. so, aku sendiri pon tertanya-tanya, samada aku nak pergi kenduri sepupu aku yang aku baru jumpe beberapa hari lepas atau jumpe dengan rakan-rakan aku yang aku dah lame sangat tak jumpe? finally, aku buat keputusan untuk bersama A. not C but A.


itu satu cerite. minggu dpan, aku akan pulang semula ke rumah kerana ade majlis perkahwinan sepupu aku juga. i decide to coming back if, tak de apa-apa yang menghalang aku dari balik. and again, i'm chosing A not B and not C. again.


ok. sekarang tinggal kan kisah priority 2. aku ade story lain, but still ade kaitan dengan A. i have decided that, the letter A yang selalu bermain in my mind ni, beredar dengan cara yang terhormat dari fikiran aku. ape A tu? hah. yang tu biar aku je yang tahu. sekarang ni slowly, that letter A coming out from my mind. i can if want it to stay. but i don't want that to happen. coz i'm the one who will be hurt. so keputusan ni adalah untuk kebaikan aku. tak gune pon if aku biar that letter A keep running in my mind. susah.


aku dah buat a few steps untuk hilang kan that letter A.  huh. if i explain, i think, nobody could understand what i'm trying to say. :) it's ok. the only important thing right here is:


I'M REALLY GETTING STUCK WITH 'A' NOT ONLY TODAY, BUT YESTERDAY, TODAY AND MAYBE FOREVER....


            


by,

president,
F!NGERs            
                                  

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...