.watch out.

Sunday, March 6

EXCLUSIVE EXECUTIVE DINNER

A NIGHT TO REMEMBER

4 November 2011. tarikh yang menjadi kenangan kepada semua ahli PRD. 


persembahan pembukaan pada malam tu.





seperti semua yang telah memaklumi akan hal ni, pengerusi PRD sendiri telah menunjukkan bakat beliau sewaktu persembahan SILAT! sgt TERER!! tak sange pulak pengerusi kite ni pandai bersilat orangnya. barisan MC pada malam tu pon tak kurang hebatnya. masing-masing bergaya sakan untuk majlis ni.

barisan MC yang menjayakan majlis pada malam tu.

malam tu banyak sanagt persembahan. nasyid la. sajak la. and fyi, pengerusi kita pon bersajak! bukan main lagi die. yang tak boleh lupe, die tercungap-cungap mase bagi ucapan. alamaklumlah, penat bersilat sebelum tu. ok3! bukan nak citer pasal pengerusi je kat sini. back to the point! hahahaha


tapi pendapatan peribadi saya la kan, malam tu ahli PRD yang lain agak suram je.. x ceria langsung. tepuk tangan pon tak. tak bole lah cam tu. ni kan majlis kita sama-sama, semangat la sikit! ape-ape pon.. dah lepas right! semuanya berjalan seperti yang dirancang! VIP yang mulanya kate nk datang lepas ISYA', akhirnya datang pada mase yang sepatutnya. 


ni nak story bab makanan pulak. makanan sedap! tapi malangnya, aku tak menikmati makanan tu oleh kearana aku lah orang yang asyik bangun, duduk, bangun, dan duduk kembali di meja makan.  aku terpaksa menguruskan CABUTAN BERTUAH! tu la sebabnya. ayam bakar tu serious sedap! tapi tu la.. apakan nasib. air pulak! air memang tak cukup malam tu. kehausan yang tak terkate malam tu. sangat sakit tekak ni hah!


CABUTAN BERTUAH! nampaknya, aku lah yang tak bertuah pada malam tu. sikit pon tak kene nombor aku. 207. memang tak de luck la! haishhh!! penat aku menjampi hamper2 yang aku buat tu. dapat yang kecik pon jadi la. berbaloi-baloi. makanan sedap2 pulak dlam hamper tu.  apelah nasib. 

sebahagian daripada hadiah cabutan bertuah.

malam tu, meja yang menempatkan MC-MC merupakan meja yang paling kecoh! memang best sangat2! seronok dapat sembang dengan dorang semua! caip2 snap2 pic lagi..



bile habis je! lagilah banyak pic yang kami snap bersama! TERBAIK la malam tu. i'm speechless bout that night! even penat! tapi sangat berbaloi! lagi pic dinner PRD...



p/s: saya terpaksa bersedih untuk malam itu............................:(

sekian...

 






No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...