.watch out.

Tuesday, March 22

LAIN

asssalamualaikum....



=) boleh tak kalau aku kate aku tak boleh nak buat SMILEY face tu sekarang?? aiyoooo!! too many things happens. especially today! wow! asal la pepetang  ni tetiba nak touching lelebih ni? seriously! mood tetibe GONE cam tu je. tadi ok je! asal hah? macam mood yang baik tadi tetibe MATI dengan sendirinya?? banyak sangat kot bende yang aku pikir hari ni. entah la.


huh! kesimoulan yang senang untuk aku buat sendiri is, AKU RISAU PSPM! alamak! tu alasan lapuk la ain! pe kes lak. bab pspm tu memang dah cuak lame kot. tapi tak de la sampai  mood tetibe hilang kan. yang memelikkan diri ku ini, hari ni actually banyak sgt bende best yang jadi! seriously! memang sangat seronok if nak pikir balik ape yang jadi dari pagi tadi sampai la petang ni.. tapi kenapa tetibe je ouh??? kepelikan betul la!


antare bende yang buat aku tergelak pagi tadi! FIKRI! ko ni mmg tak matang la.. hahahahhahaa
kecoh kot 1 kelas aku sal bende ni.. hhahahahaha

banyak lagi la.. tak bole nak story sangat kat sini, kecoh lak nanti.. heee. tapi tu la kan, sekarang ni. tetibe DOWN gler-gler la!



sorry kepada sesiape yang terasa dengan aku dalam keadaan aku yang sekarang ni. especially my roomate: HASYIMAH HARUN & AINAN TASNEEM. huhuhuuuhuhuu

LOVE BOTH OF YOU....


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...