.watch out.

Wednesday, March 23

THE TRUTH IS.............

assalamualaikum...


finally, i know the real story. that's hurt i know.. but at least i knoe the story now. so lepas ni aku kene la doing something right! tak gune pon nak pikir panjang-panjang sal bende ni. ape pon yang aku dapat nanti kan. hurmmm. i'm quit speechless bout this story.. coz the real story really2 make me hurt a lot! semalam memang sangat2 down. 



tak pe la don't worry ain. lepas 20 APRIL ni ko dah tak perlu nak jumpe die lagi. so memang takkan la timbul dah rase-rase yang pelik lagi kan. it will gone as time goes by...yang penting sekarang, ko kene tupukan perhatian ko kepada PSPM dan bukan kepada bende yang tak penting lagi. if ketentuannya dah macam tu,. ape pon yang ko buat, nak nangis air mate darah sekali pon tak gune. tipu la if aku cakap aku tak sedihkan. TABAH giler kot ko ain. 



i know myself. aku tak la sekuat dan setabah dan sesabar ape yang orang-orang nampak! still human n girl yang punya rasa EMOSI! aku sama je dengan girls yang lain. tak de yang terSANGAT2 special pon. so please jangan pandang aku seorang yang sgt scary ok! :) 



as ape yang korang dah pernah bace kat blog aku b4 this, DOAKU.. aku tak suke nak ulang. coz aku bukan minah jiwang karat ni. tapi yang entry tu bukan entry jiwang ok! itu adalh entry yang aku rasakan tersangat serasi untuk aku! hopefully sesiapa yang baca entry tu tak fikir lain ok!! itu adalah ape yang aku rase selame ni dan kekal sampai sekrang.


even, bende tu lagi kuat bila aku taw pasal citer ni! ape citernya, nak taw please jumpe aku personally k..:)
mule-mule tak nak percaya. tapi bile dah ramai sgt yang cerita n even my friend sendiri nmpak semua tu, aku dah dapat rase yang kebenaran tentang citer tu adalah dari apa yang aku dengar dan aku pon pernah gak lihat..:(



dear friends,
tq coz support me 4 all this while.. i love u sooo much!!!! damn muchh!! akan bersedih if kite berpisah nanti..:(  just please doakan yang terbaik untuk aku dan kita semua....semoga penyudahan kepada kebenaran ni kita dapat terime bersama... LOVE YOU!!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...