.watch out.

Thursday, June 9

MAKIN SEDIKIT ENTRY DARI MEREKA!

assalamualaikum...


ok! kenapakah orang orang yang aku follow dekat blog ni semuanya makin kurang aktif? hurmm jadi semakin kurang lah bahan bacaan aku nampaknya. kene la mencari alternatif lain macam ni. jadi sebagai penyelesaian yang terbaik, aku telh pon meubuhkan sebuah TUMBLR yang diberi nama THE SCRIPTS OF LIFE! dekat sini ade la jugak orang yang aku follow + followers aku. even TUMBLR ni bukan lebih kepada entry yang panjang berjela jela, tapi masih ok la untuk aku menghilangkan kebosanan ni.




jadi kepada semua semua yang ade TUMBLR, ape kate korang follow aku then aku akan follow korang balik! aku ni tak kisah sape pon yang follow aku, samada aku kenal o x, aku still akan follow balik. mane la taw kot kot bole nuat kawan n share something kan. :) MY TUMBLR. FEEL FREE TO VISIT AND FOLLOW.:) 


sekian president F!NGERs

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...