.watch out.

Friday, June 10

SEKARANG BATMAN DAH TUKAR JADI BATWOMEN!

assalamualikum...



pada suatu petang yang hening, kami memberhentikan kereta untuk minum petang di senuah gerai di Terengganu. makan kopok losong! kami pon book la 2 meja. lepas semua habis order order makanan dan minuman, satu conversation telah tercipta antara beberapa orang manusia:


pak cik: ain dah ade BF?
aku: tak de lagi. hee
pak cik: kakak dah ade?
aku: ade!
pak cik: orang mane?
aku: kelate! heee
mak cik: amboi! pakat pakat ambik sebelah timur pulak ni!
aku: a.ah. tak tau la die. hee
pak cik: mane tau?
aku: die kasi tau la. hahahaha
mak cik: ain nanti nak cari orang mane?
aku: tak tahu lagi la. tengok la. mane mane pon boleh.
mak cik: cari la orang yang kaye sikit. hah! ape kate kamu cari orang Brunei ke. Brunei kaye kaye orang nye. boleh lah kami semua naik flight nanti! hahaha
aku: hahahahahahha (hanya mampu tersengih dan ketawa)




hahahaa. hope anda semua tak konfius dengan dialog di atas! mak cik saya tu cuma main main je! hahaa. kami memang begini! :)


sekian, president F!NGERs

2 comments:

ayanuts said...

he..he..tp btl laa ckp mak cik tu :)

ainur syahidah said...

hahaa.. agak betol la.. akan di konsider kan.. heeee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...