.watch out.

Tuesday, June 21

KUALA LUMPUR KOTARAYA ku (???)

assalamualaikum....


kabare semuanya? waras? wes mangan? (ok! tamat la sudah kelas bahasa JAWA untuk kali ini) 


sebelum ape ape, jom lihat lihat gambar yang telah disediakan untuk anda semua! mungkin ramai yang dah familiar dengan bagunan tu, tapi mungkin jugak ade yang kate "aik! ape kejadahnye bangunan tu? ade dekat MALAYSIA eh?" hah! tu aku kate kemungkinan je la ye.. maaf ye..


from the side dengan bantuan lampu jalan!



yang ni mase betul betul kat bawah KLCC

gambar yang saya paling suke!

buat mereka yang masih tidak tahu ape bende name bangunan yang aku dok snap gune handphone yang tak berape nak canggih tu, ini lah die KLCC! yang menjadi kebanggan rakyat Malaysia! patut bangge ouh dengan bangunan ni! inilah yang menjadi salah satu daya penarik pelancong untuk datang ke MALAYSIA ni.


tapi kebetulan pulak time aku datang tu, penuh ni depan KLCC tu dengan abang abnag polis! apakah yang mereka buat? ade perjumpaan abang abang polis sedunia ke? atau abang abang polis ni dok melepak je kat situ? ouh! sudah semestinya kerana kerja mereka dekat situ. kerja ape? ala, kan ade menteri meteri negara luar datang Malaysia untuk LID tu, dorang ade dinner katennye dekat KLCC malam tu. tu yang penuh abang abang polis tu. 


kemudian beralih pulak kepada gambar gambar yang ini:

my papa and haikal!

duduk duduk dulu.
nah! ambik yang ni pulak!






part ni, aku suke gambar yang ni..:)

orang yang paling banyak berjasa malam tu.
yang pakai baju putih tu. kalau xde die,
memang tak jalan jalan la kat KL ni..;)


korang teke la sendiri kat mane gambar gambar tu di captured! 


aduhh! lepas ni nak buat entry pasal interview and entry pasal KAWAN yang aku dah janji dulu.. nantikan ok..:)

sekian,president F!NGERs 



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...