.watch out.

Tuesday, July 12

A SHORT STORY.

assalamualaikum...



jadi, as the title, aku akan mengarang SATU SHORT STORY. aku tak boleh nak bagi tau either story tu, real punye or yang aku reke je. sebab? aku sendiri pon tak tau la, story tu real or tak. jadi, korang as the reader, boleh la judge, either story tu real atau pon tidak berdasar kan ape yang korang bace and SEDALAM mane korang kenal aku. mungkin yang lebih mengenali, itu satu KELEBIHAN untuk korang tahu betul atau rekaan semata mata je cerita tu! :)



what ever pon, aku harap la sangat semua sekali enjoy reading the short story soon. mungkin aku akan pecah kan ke beberapa bahagian kecil. so, korang tak la struggle kan mate dan otak korang untuk bace cerite tu sekali gus. dan dalam mase yang same, aku boleh wujudkan, unsur unsur SUSPEND dalam cerite tu..:))


jadi, mungkin ini tajuk cerite tu. (selagi aku tak terfikir nak tukar yang lain, aku akan gunakan yang ini) 


so, aku akan meneruskan usaha aku untuk menulis! nantikan ok! :)



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...