.watch out.

Tuesday, August 23

SATU KISAH:an ordinary girl live her life (PART 2)


....tapi mak die nampak macam seorang yang boleh diklasifikasikan sebagai seorang yang alim. hurmm. semua family die pon nampaknya sangat peramah. masing masing pon sibuk mengemas barang. sempat jugak tanya nama die. Dahlia! wahh sweet name die! aku belum pernah ade lagi member yang bernama Dahlia. die suruh panggil Alia je. in my whole life, aku tak pernah ade kawan yang bernama alia ni. hurmm. interesting jugak! hee.


so, kami semua sibuk mengemas, then aku perasan something, "mane si Misya ni menghilang? barang ade, orangnye tak de. pelik jugak ni." tapi fikir sampai situ je la. aku pon sibuk memunggah beg. dah la petang tu SHARP kene ade dekat DEWAN SERI KINTA ( DSK ) untuk ape lagi, ORENTASI la! ala, ni yang aku malas ni. jadi, setelah beberapa ketika, selepas adik aku bermain main dengan abnag, adik dan juga ayah si dahlia tu, family aku pon nak berangkat pulang. ishhhh, ishhh.. sedih la..(bukan jauh sangat pon actually. heee) 


then, setelah sesi melambai tangan selesai dibawah, aku pon naik la balik ke bilik untuk selesaikan mane yang belum habis tu.. sampai je kat bilik, tengok dorang semua tengah sibuk mengalih ngalih almari and katil. apakah?? then, aku keluae HAMMER bagai! wahh! betukang habis ni! hahahahaa! aku pon biar je lah. bila semua dah settle...oppps lupe, nak kenalkan sorang lagi ahli dalam bilik tu. nabila. sweet gitu name die. die ni comel comel orangnye, cute je. hahahhaa! hah, sambung balik. bila semua dah settle, aku dengan alia pon turun makan sama sama for the first time. mase tu, misya dah balik and die dah pon makan, nabila pulak pergi makan dengan family die.



untuk pertama kali makan dengan alia ni, ok la. lagi pon, kami satu bilik kan, so, tak de la awkward sangat dengan die coz dah sembang before ni. habis makan, kami balik la bilik. sibuk semua nak iron baju la, nak kemas almari la. macam macam la. then, misya kate tadi rupenya die pergi KFC makan dengan family die, patut la die menghilang sebegitu saja. so, bila tiba time petang, ni la mase yang paling aku tak suke. sampai je dekat DSK tu, wah! seriously????

-bersambung-

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...