.watch out.

Saturday, October 8

TALK SHOW: EMBRACING ISLAMIC LIFESTYLE

assalamualaikum...

semalam secara tak sengaja aku telah meghadurkan  diri ke TALK SHOW yang aku sendiri tak tahu kewujudannye..seriously. aku tahu bile lecturer economy aku suruh kami satu kelas pergi ke DEWAN AGONG TUAKU CANSELOR ( DATC ) sebab ade talk show di sana. and still, tak tahu jugak sape yang datang. tup tup bile masuk je dewan tu, nahhh! WARDINA SAFIYYAH dah duduk kat atas pentas. then ade pulak sorg ni datang naik pentas bawak gitar bagai. ( siapakah die ni? bawak gitar bagai..) ouh. itulah SHAM (KAMIKAZE), then datang pulak lelaki seba hitam. aik, ni sape pulak? muke macam familiar je..ouh.  ABU BAKAR (RAIHAN).








so bile start je semue panel ni menceritakan kisah mereka terdahulu. bukan untuk dijadikan ikutan, tapi untuk dijadikan sebagai RENUNGAN dan menjadi teladan kepada semua. sungguh terkesan kat hati aku ni hah. nak cerite panjang lebar pulak nanti. kalau rajin, sesiape yang dah pernah atau tak pernah tengok cerite INILAH KISAHKU... yang pernah ditayangkan kat tv9 mase bulan ramadhan tu, elok la pergi cari. sebab cerite wardina dan sham ni sama je macam ape yang dorg cerite hari tu...



aku pon tak tahu sebenarnye nak cerite ape lagi, cume kat sini ade video yang sempat dirakam. cube try tengok! (sebelum tu, pergi scroll ke bawah sekali page ni, then tekan pause or stop untuk background music ni ok! )





No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...