.watch out.

Monday, November 14

CINTA KONTRAK

assalamualaikum...



wah lame benor aku tak update blog aku ni. sorry my dear friends. busy sikit semenjak due ni. 


yup. CINTA KONTRAK. waduh terpikat sudah sama itu mate biru, kulit putih fuhh. muke ala ala mamat FRANCE. (biase la bapak die org FRANCE. mane tumpahnye FRANCE tu, kalo bukan kat anak sendiri kan.) sekali pandang memang macam TOURIST. orang sibuk dengan KOREAN WAVE yang melande MALAYSIA sekarang ni, aku sibuk dengan WAVE FROM FRANCE ni hah! 

poket die pon masyuk jugak. tapi tu lain citer la. yang penting hati mau baik. die so sweet la. awww! (jatuh hati habis. cair wa cakap lu kalo die tenung pakai itu mate biru..alahai..) *cop. asal pulak loceng ni tetibe bunyi? buat suspen aku je. ade terbakar ke? spoil mood aku je la. ok sambung balik* jangan ingat mate biru  rupe mamat france ni tak pandai agama. silap besar la. solat memang di awal waktu. 

tapi sayang nye, asyik gaduh je dengan die. bak kate orang jangan membenci sangat nanti jadi suke. betul sangat la tu. i like 100x. 













itu adalah sedikit sebanyak review daripada novel yang latest aku bace, 'CINTA KONTRAK' kalau nak taw fully ceritenye, and nak berjumpe dengan LELAKI MATA BIRU tu, beli la novel tu ye.. :)



sekian saja buat masa ini. *aku tak de idea nk update blog sebenarnye..*

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...