.watch out.

Friday, December 30

AL-ISLAM ( JANUARI 2012 )

assalamualaikum...


setelah lama menanti untuk membuka latop, akhirnya. dan akhirmya penantian untuk meng'update' blog berakhir. 


so, untuk memanaskan jari jari yang sudah lame beku dok pegang pen je seharian, mule kan dengan entry yang suam-suam kuku dulu..




mungkin ade yang dah bace edisi baru AL-ISLAM ni. honestly, aku bukan PEMBACA SETIA AL-ISLAM. ape yang membuatkan aku tertarik nak beli AL-ISLAM ni adelah sebab tajuk die.

"MIMPI: KUNCI REALITI KEHIDUPAN" 


mane dapat taw?


hah, it's start semalam la. aku beli la KOSMO! al maklumlah, aku ni duduk kat UiTM, dah macam duduk nun kat pedalaman. walhal, aku duduk tengah bandar kot. tak tau langsung ape yang jadi kat dunie luar tu hah. tu yang beli KOSMO! tu. dok tengah bace KOSMO! ade la kat ruang iklan tu die iklan kan pasal majalah AL-ISLAM ni. first aku bace je tajuk tu, aku dah "ok! esok aku kene beli jugak. so, esok beli makan tengah hari, then aku pegi MAWAR beli majalah ni." so, i'm like that la semalam. 



jadi hari ni, aku pun menjadi pelanggan tetap kedai serba gune MAWAR selama 2 hari berturut-turut. balik bilik je aku terus bace. ( tipu je la kan. aku makan dulu, lepas tu baru aku bace. hee. sorry sorry ) so, aku dah bace la artikel pasal MIMPI tu. soooo, interesting you know. and PLUS, ade jugak artikel pasal BERSALAMAN ANTARA LELAKI DAN PEREMPUAN. aku rase yang tu korang WAJIB bace. seriously! aku pon macam baru taw je ape yang betul and ape yang tak betul time aku bace tadi. 


so, ape lagi? pergi dapatkan Al-ISLAM edisi JANUARI 2012 di kedai berhampiran anda..... :))





No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...