.watch out.

Thursday, April 26

YOU'VE FALLEN FOR ME.

what i'm thinking?


hahahaha. still. aku tak de mase nak fikir bende bende tu. sape pulak yang dah jatuh tu? entah. aku tak de jawapan untuk tu. macam mane aku tau ade yang jatuh tu? mudah. IMAGINASI. aku yakin ke? very sure. tapi, hanya dalam IMAGINASI. maksudnye bukan dalam reality kan? bijak! memang bukan. kalau betul ade orang yang dah 'jatuh' macam mane? well, how can i know kalau tak de siape bagi tau kan. so, i do nothing. katekan aku tau? 'jatuh' sebab ape? tujuan die? kene tau jugak detail tu. kalau tak susah jugak. well, sebab die memang dah completely fallen for you? die yakin ke? betul? ikhlas? yup. yakin dan ikhlas. ok, kalau macam tu, parents aku kan ade. bukan ape, aku ade prinsip sendiri. kalau betul, jumpe la parents aku. macam nak cabar gentelman ke tak je? bukan aku nak cabar. bukan nak tengok gentleman ke tak. cume nak tengok kesungguhan die. plus, aku tak nak langgar prinsip aku. takut dengan lelaki ke? tak percaye lelaki? ish. bukan soal percaye tak percaye. bukan soal takut tak takut. actually, sekarang aku serious tak nak fikir pon pasal bende ni. kalau die nak datang, aku tak halang, tapi aku tak seru. meaning, terime je la lelaki tu kalau parents dah setuju? parents aku setuju mesti dorang nak buat yang terbaik kan. but still, i know my parents. dorang takkan nak buat satu decision sebesar ni tanpa bincang dengan aku kan. kalau parents aku rase itu yang terbaik untuk aku why not. but still, the decision is actually in my hand. same la jugak maksudnye aku tak jugak setuju dengan keputusan parents? samada parents aku setuju atau tak, yang buat keputusan masih aku. kalau pon parents aku setuju, tapi aku tak, agak agak bende ni boleh diteruskan ke? of course tak. so bijak!



cukup sudah...hilang bosan dah. see you later! 





1 comment:

Anonymous said...

walking here ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...