.watch out.

Friday, March 30

DEAR BELOVED ND,

dear my beloved ND,

did you know that I LOVE YOU damn much? you should know that. i love you from the bottom of my heart. jadi, tujuaan saya nak buat entry ni khas untuk awak sebab saya nak awak tahu, even kite still baru 'couple', saya dapat rasekan ade 1 connection between us. it's like some connection yang dah lama ade, tapi cuma baru bersatu. ingat lagi tak 1st time kite jumpe. awak duduk sikit punye baik kat situ. saya dah lama suka kat awak, cuma baru hari tu, saya ade kemampuan nak 'tegur' awak. hari tulah kite mule kenal. and at that time being, im fall in love with you! i do! 

jadi saya cuma nak bagitahu awak yang saya harap awak baik dengan saya. jangan la selalu buat hal hilang sane sini tak de khabar berite. kalau awak nak 'sembang' dengan sape sape pon saya tak kisah. cuma untuk saya bagi awak keluar dengan orang lain tu, saya KISAH. tak kire la lelaki ke perempuan ke, saya sangat KISAH. saya takut awak kenape kenape. mane tahu, awak terjatuh ke mase saya tak ade. yang saya pasti, even kalau awak luke sikit pon, mesti saya sedih. sebab saya dah sayang sangat sangat kat awak. 

awak, please ye. jangan kasi saya sedih sebab awak. saya tak sanggup la..awak ingat senang ke nak cari yang macam awak? susah taw. saya bersusah payah nak dapatkan awak. dulu awak buat dekk je dengan saya, saya lalu sebelah pon sambil jeling jeling awak buat bodoh je. awak tahu tak macam mane saya rase mase tu? saya rase sedih sangat sebab saya just dapat jeling je kat awak. tapi sekarang bile saya dah dapat awak, saya harap awak dengan saya selamanya. insya-Allah.

yang penting parents saya dan awak pon dah tahu. awak jangan nakal nakal taw. dengar cakap saya ye. ni untuk kebaikan awak jugak. saya rase saya tak mampu nak cederakan awak. tapi kalau awak buat yang bukan bukan dengan saya, mungkin awak akan tercedera. nanti saya belikan awak punye maintenance ye. tapi tak boleh la dalam mase yang terdekat. bagi saya kumpul duit dulu ye. nanti awak ade lens baru, baju baru, seluar pon nanti saya beli ye. saya tak dapat janji bile boleh saya beli. tapi insya-Allah, 1 day saya akan beli semua tu untuk awak ye.

lastly, semoga awak sihat sihat selalu. selalu ade bile saya perlukan awak ok. I LOVE YOU, ND!
 


sincerely,
your OWNER.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...