.watch out.

Friday, November 5

CAMPUR CHART

just like usual. not unusual. hahaha.


but today, i'm totally happy. hanging out with my beloved family. jalan-jalan pergi ke TELUK BATIK and LUMUT. even dah agak selalu jugak pergi kat due tempat tu, tapi jadi lagi BEST plus ISTIMEWA bile dapat pergi dengan orang-orang yang kite sayang kan. tak kesah la berape kali pon dah pergi tempat tu, asal kan, kite enjoy and orang-orang yang paling penting dalam hidup kite ade skali bersama. memang MASYUKKKKKKK!!. serious. tak tipu punye. 


hurmm but totally no pic to display. only my pic je yang ade. rase tak perlu la display kot. 



hah! tetibe dapat idea nak tulis something.




sesiape yang dah ADD o aku ADD korang kat MUKABUKU tu, mesti korang tau, i mean if tak tau, korang kene ambik tau lepas ni. heee. aku hanya akan DIAM. kenape?? sebab aku hanya nak DIAM. 


pasal ape?


pasal cerite yang aku dah citer kat entry-entry aku yang b4 tiz. SHOULD I? aku finally dah ambik keputusan yang aku hanya akan DIAM. 


kadang-kadang, DIAM tu lebih baik dari berkata-kata kan. so, better we keep quite rather than talk something that would make we feel uneasy. right?? 


hah!!! internet connection ku buat hal?? asal? MAXIS can you explain this to me?? baru bayar right? even bukan aku yang bayar, mak aku yang bayar right, but asal?? kenape semenjak aku balik ni, connection asyik lari je? line MAXIS pon dah macam tak berape ok je kat MALAYSIA ni. kenapa? adakah MAXIS ade masalah teknikal berkaitan dengan connection?? please la uruskan secepat mungkin. sebelukm saya dan pengguna-pengguna lain  beralih arah.



cakap sal masalah CONNECTION yang tak habis-habis menganggu aku sampai sekarang,
haritu, adelah aku CHAT dengan SAHABAT aku kat MUKABUKU tu, baru je chat, dah connection hilang. aduh. penting kot SAHABAT tu. cian die, aku tulis merapu-rapu. aku taip banyak kali bende yang same. mesti die pelik kan. plus mesti tension, aku taip bende yang same je. 


tapi, pada keesokan harinya, adik aku online pada waktu yang sama aku online masa aku CHAT dengan SAHABAT aku tu, namun, ape yang terjadi hanyalah, CONNECTION ok je. tak de masalh pon. APEKAH YANG TERJADI NI? adakah ini suratan atau kebetulan? kebetulan mase aku online tu line memang kurang ok, atau adakah ini suratan yang mengatakan, aku tak payah CHAT lame-lame dengan SAHABAT aku yang sorang tu? huishh. aku pon tak tau. tak payah kot fikir-fikir lagi ape yang dah lepas right??



life must go on. past is past. biar kenangan lame menjadi pengajaran kepada kita. jangan biar kesalahan lame menghantui kita, tapi biar die menjadi sesuatu yang dapat mengubah hidup kita kepada sesuatu yang lebih baik. perubahan dalam hidup seseorang tu sangat la diperlukan dari semasa ke semasa. 




hah! nasi campur kat atas ni sememangnya ade kene mengene dengan entry aku ni.

  1. entry aku yang ni macam nasi campur ni. korang nampak sendiri kan, macam-macam makanan yang di campur dalam satu pinggan. samelah dengan entry aku ni. bercampur macam-macam cerite.
  2. aku dah lapar sebenarnya sekarang. aduh. macam mane bole lapar pulak ni. ade sesiape nak belanje aku makan sekarang? serious lapar ni. please anybody belanje aku.
  3. saje je aku letak coz nk bagi entry ni ade gambar....

sooo.. hope enjoy dengan ape yang korang buat sekarang. masih belum terlambat untuk melakukan perubahan. dan  lebih baik terlambat daripada kita langsung tak buat perubahan tu.

:)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...