.watch out.

Monday, January 17

SAMPAI BILA?

بسم الله الرحمن الرحيم
dengan nama ALLAH yang Maha Pemurah lagi Maha Penyanyang...


sampai bila??? satu perkara yang sedang bermain difikiran aku. sampai bila nak macam ni? sebulan? dua bulan? setahun? dua tahun? entah lah. aku sendiri pon tak tahu. dah selalu bagi tahu dekat diri sendiri, " jangan macam ni, tak patut! kate nak berubah? macam mane ni? dah la tu, stop la."  tapi, tiap kali online, tu la jugak yang aku bukak. haish! cam ne ni?


" stalk la yang mana patut" " mesti, tu sudah menjadi PART TIME JOB aku" part time? ni dah macam full time je. mane die pegi, semua nak tau! adehh! apakah ini? balik ke tak die, program ape die buat, semua nak tahu! pokoknye, sampai akar umbi la aku nak tahu! nasib aku tak add FAMILY die, law tak dah macam-macam kot aku tanye kat FAMILY die. (eceh! cakap cam berani je nak tanye. hahahaaha) dah jadi cam satu tabiat untuk aku, bile online je, memang ke situlah akan pergi. dah tengok-tengok, tak de update ape-ape, blah la. tapi, kalau ade bnde baru, semua nk di geledahnye! cehh!!


STALKER: (penat la tunggu definisi dari wikipedia ni. lambat tol loadingnye.) someone who engages in stalking. The harassment can occur by physical, psychological, or through the use of Information and communications technology ( ICT ), ie Internet or phone. Many people do not like being stalked by stalkers.

hah! tu dia, maksud stalker! hahahaha. many people do not like being stalked by stlaker.  and if orang tu taw la, memang dia bakal tak suke lah. heee. bukan aku tak de no fon die, memang boleh je if aku nak terus masej die. tapi itu bukan yang aku pilih. aku ade sebab dan alasan aku sendiri kenape. don't like to be like another girls. ramai perempuan yang selalu text die, i don't want to be one of them! jadi, ni je lah yang aku boleh buat. STALK!


kedenganran bunyinya kurang sopan, coz nak ambik tahu port orang lain tanpa orang tu tau! bukan salah aku pon. hee (still tak nak disalahkan. haish! manusia, manusia...) bile die share info sal diri die kat MUKABUKU tu, mestilah nak orang tahu pasal die kan. kalau tak, takkn la die letak info-info tu kan??? agak salah perbuatan aku ni. tapi.........(tetap lagi dengan tapi?? dah terng-ternag salah kot! ) 


satu perkara yang susah untuk aku putuskan kebenarannya. korang semua boleh judge ape saja yang korang suke. as long as, korang rase tu betol dan berfikiran dalam keadaan yang NEUTRAL, saya terima. :) persoalan sampai bila? Ya Allah, sampai bila Ya Allah, bantu aku, jangan biarkan aku jauh tersasar dari landasan hidup yang sebenar....



sekian..
president,
F!NGERs

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...