.watch out.

Thursday, February 17

MALU?

assalamualaikum.....


malu? ramai orang kate malu tu bagus. tapi biar lah malu yang bertempat. jangan nak selalu malu-malu je. nanti malu-malu kucing la malu-malu singa la, semua binatang keluar nanti. cerite pasal malu ni. aku ade satu alkisah yang FAKTA dan bukan AUTA yang terjadi kepada diri aku sendiri. baru je semalam. alahai apehal nasib....


nak dijadikan cerite kan, semalam aku hadir satu perjumpaan satu persatuan yang aku sertai. aku hanyalah sebagai BIRO saja dalam persatuan tu. nak dijadikan cerite lagi, persatuan ni nak adekan jamuan la sebelum kami semua 'blah' dari matrik ni. even aku ni cume biro, aku kene la jugak buat kerje disebabkan EXCO saya sudah mempunyai banayk kerje untuk malam tu. ( maaf la. biar aku citer dulu pasal jamuan tu ok! kite ikut hierraki ceriter ok!) saya keme uruskan hal CABUTAN BERTUAH! tapi... aku sangat la sedih bab ni. bukan sebab aku kene buat kerje, tapi disebabkan aku tak diberitahu untuk datang ke perbincangan jadi, aku tak tahu satu ape pon yang aku kene buat!!


malam tu bukan la bincang pasal jamuan je. ade la jugak bagi2 baju persatuan. dok tengah sibuk sal  baju datang la seorang SAHABAT yang datang untuk meninjau anak buahnya buat kerje. bile semua kerja pembahagian baju selesai, aku dan kawan aku lagi sorang pon dok la bersembang pasal jamuan dengan sahabat tadi tu. macam-macam kami sembang. bangkang itu, cadang ini, tak puas hati ini, macam-macam lagi la itu dan ini nye yang kami bincang pasal jamuan tu. sahabat tu pon jelaskan itu dan ini.


(dah hampir kepada kemuncak aku berasa malu) aku diajak masuk kembali ke dalam dewan kuliah untuk mendengar beberapa penerangan lagi dan untuk aku seterusnya mengetahui ape yang aku patut buat dengan CABUTAN BERTUAH tu. rupe-rupenya, aku yang tak BERTUAH! bile sahabat ni bersuare, die ade meyatakan sesuatu berkenaan aku dan CABUTAN BERTUAH! habis satu hall tu ( even hanya berape kerat je yang ade dalam hall tu) tengok aku! aduhh!! mesti dorang kate, "ohhh, nilah budah yang kene uruskan CABUTAN BERTUAH tu,  memang tak BERTUAH la dorang pilih budak ni. dah la tak pernah datang perjumpaan!" 

seriously aku tak bersalah dalam hal ni! aku tak tahu pon yang aku kene datang perjumpaan o ape ke. aku tak de dapat ape2 mesej pon dari dorang yang aku kene datang ke ape ke. pasal tu lah yang aku rase sangat la MALU!!!!!!! aku tak tau dah cam ne aku nak tunduk mase si sahabat cakap pasal bende ni. aku tau die tak bermaksud pon nk buat macam tu. coz lepas tu aku tengok muke die bersalah giler kot! hahaahhha. tu la..


ish3!!!  maaf ya wahai sahabat. aku tahu kamu tak sengaja. tapi aku tetap malu la malam tu....:(


malu macam kucing ni.. tapi kucing ni malu-malu comel!! heee




sekian,
PRESIDENT,
F!NGERs

2 comments:

ziaf said...

orang xpernah percaya bila aku kata.."saya ni pemalu orang nye.." pffftt!

ainur syahidah said...

hahaahhaa.. ye ke?? tp org semua x percaya bila aku kate "saya ni pon happening gak.." hahaahhahhahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...