.watch out.

Wednesday, February 2

YOU SMILE, I SMILE..:)

senyum itu sedekah. itu lah yang selalu dipraktikkan oleh kebanyakan orang. jangan kedekut nak senyum! tak rugi ape pon la if senyum kat orang lain. bak kate orang tak luak pon! betol-betol. tapi mesti ade orang salah faham kan of ade lelaki senyum kat perempuan. if orang nmpak mesti ingat due-due gatal! tapi hakikatnya. sekadar memeberi dan membalas senyuman atas dasar SAHABAT aku rase tak salah. aku tak arif soal agama, jadi, tolong perbetulkan saya sekiranya saya silap.


pada pandangan saya, SENYUM yang orang lain lemparkan, seharusnya kita balas dengan seikhlas hati kita. if not, mesti orang tu ingat kita tak suke kat die or ape-ape lah. tak membalas senyuman dah memperlihatkan diri kita ni sebagai seorang yang SOMBONG di mata orang lain. walaupun orang kate DON'T JUDGE THE BOOKS FROM ITS COVER, tapi, tu la yang kebanyakan orang buat. but by the way, kite kene ingat jugak 1ST IMPRESSION tu penting ok! jangan la asyik kate, "aku kisah ape dengan yang orang pikir! dorang tak kenal aku! jangan la sesuke hati nk judge aku! lantaklah!!" hello! you live in this world with all those kind of people ok! if dok kat dunia ni sorg-sorang boleh la. 


ape yang aku maksudkan is, marah bile orang kate kite ni sombong coz tak balas senyuman orang tu. like i said just now, there are just many of kind of such people in this world. don't aspect everybody will follow your way. they have their owns ok! semua orang ade hak! kene ingat tu! i'm not saying that if you being nice to everyone, everybody will do the same things to you! well. just at least for this simple things, SMILE, won't make any disease attacking you! so, let's smile. its smiple. like smue orang kate.. just say CHEESE...
or say TIGE!!!!


hurmm. cam ne lak bole tetibe kuar sal SMILE ni?? dengar lagu JUSTIN BIEBER kot! tapi.. tak mungkin.  lame tak senyum kot! thats the reason why! please don't over reacting on what you are try to do ok! coz its may S**K others! :DD




PRESIDENT.
F!NGERs

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...