.watch out.

Wednesday, February 2

THE REST IS STILL UNWRITTEN...

assalamualaikum...


new song right! jangan get confuse pulak nape aku tukar lagu kat blog ni. actually, i'm just searching for new fresh air here. :)  even lagu tu bukan lah sesuatu yang fresh untuk di dengari.. heee. aku baru sedar yang lagu tu sebenarnya is not about LOVE, but it's all about our life! just hayati lirik lagu tu betul2 and you will get it! jangan pernah ingat semua lagu omputih tu hanya LOVE BETWEEN HUMAN AND HUMAN je. don't judge the books from it's cover! seriously! if ade orang yang still ade pemikiran macam ni, WOW! what i can say is just you gotta change coz the world is not like the way you thinking about! it's complicated!


hurmmm. just a lot of things happen to me.. perihal kaki, perihal kuliah, perihal assgment! 
too bad for me. last week 2 days aku x datang kuliah coz kaki ku.. aduh! apekan daya aku. nak buat cam ne kan aku x mintak pon bende-bende ni jadi. tapi nasib baik la tak banyak sangat yang belajar time aku tak dtang 2 hari tu. bole la KEJAR balik semua yang dah lari tu. hahhahaa.


and there's one thing yang aku rase tersangat la BAHAGIA! aku tak jumpe pon dak psycho tu selame aku ade kat kolej sepanjang last week and this week. jumpe pon ala-ala jumpe dari belakang je la. nampak belakang but not FACE TO FACE! what a relief! if not! confirm! die psycho lebih-lebih! dah la tak kenal! tetibe jumpe je tgk macam tak pernah tengok orang. even aku kenal kawan die pon, ape kene mengene dengan die? ish!! sengal la! bukan aku buat keje jahat pon. nak psycho pulak!!


aku sangat risau la dekat member aku sorang ni, AYU. die belajar kat MESIR. as yang korang semua tau kan, mesir sekarang kan tengah bergolak. dengan rusuhan la ape la. aduhh!! risau sangat ni. tak de ape-ape khabar berite dari die! dah la die tinggal kat ALEXANDRIA. kan tempat tu yang tengah bahaya sekarang. semlam ade la aku bukak blog sorang budak yang stdy at mesir ni, memang die kate kat sane tengah tegang la..allgreenislamic.blogspot.com diharap semua pelajar malaysia dan rakyat malaysia yang ade kat MESIR selamat. mari kita sama-sama berdoa keselamatan mereka disana.


back to the title: THE REST IS STILL UNWRITTEN. its means a lot to me!. ape yang korang bace di blog ni hanyalah cebisan kekuatan yang ade untuk aku tulis dan kongsi bersama. yang selebihnya biarlah hanya aku dan YANG MAHA ESA mengetahuinya. payah nak ceriota semua kat orang lain. kadang-kadang kita perlu simpan untuk diri kita sendiri. BEING SELFISH SOMETIMES IT NECESSARY...:)


sekian,
PRESIDENT,
F!NGERs

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...