.watch out.

Thursday, March 31

PRIVATE PARTY|ONE HAPPY FAMILY

assalamualikum....



party, party dan party lagi!!!!! bile dah nak habis matrik ni, seperti boase lah, party a.k.a jamuan berleluase kat matrik  ni. aku menjadi antara orang yang tak terkecuali untuk join sekali party-party ni. best3!! acctually banyak benefit yang kota dapat sama bile buat party yang menjemput ramai orang ni @ kawan-kawan kita!


aku pon dah tak ingat berape banyak post aku pasal party@jamuan ni. so, tak dapat dinyatakan entry ni entry party yang keberape aku join! heee..



ok lah. nak dijadikan cerite, budak-budak MC's PRD telah bersetuju untuk adekan jamuan last kami bersama. actually, ni semua idea NABILAH @ NARORO. 1stly, aku tak taw la pulak tarikh jamuan yang kami nak buat tu sama tarikh dengan birthday die. aku dpata taw bile die bagi taw, " sebenarnya hari tu , hari jadi aku..." lbh kurang cam tu kot ayat die. aku pon dah tak bape nak ingat la ape yang die ckap! hahahaha. yang pasti, die tak nak la yang lain-lain taw pasal hari tu birthday die. yang taw mase tu only aku, AINAN@NERORO and HASYIMAH@SYIRORO..


nak dijadikan cerite, kami bertiga (tak termasuk NARORO) sepakat nak buat surprise untuk naroro. syiroro pergi hantar mesej kat semua dak2 MC untuk bagi taw pasal jamuan tu dan surprise yang kami nak buat. semua pon setuju la. 


macam-macam bende yang kami buat untuk jamuan tu. even tak de la besar mane pon party tu, tapi aku, telah mebuat kad jemputan untuk semua yang dijemput termasuklah IZZHAR@IZZRORO@PENGERUSI PRD. ape yang dorang semua tak taw, dekat setiap kad jemputan tu ade terpampang pic dorang! hahahaha.. saje la aku buat untuk suke2kan..



nak dipendekkan lagi cerite, ni senarai tetamu VVVIP yang datang hari tu..:

MEK


HASYIMAH

AINAN

AMEN

FIKRI

IZZHAR

ZA'IM

NABILAH

lagi sorang adalah diri ku ini!!! heee.. and ade yang special hari tu.....

SECRET RECIPE..
kenape jadi special?? sebab orang yang special yang belanje kek tu!!! i like3!!! hehehhe..:P
kegilaaan memang melnade diri la petang tu.. terlalu banyak pic yang di snap! tukang upload, sape lagi? kalau bukan patik ni ha yang menguploadkan pic2 tu.. hee.  btw patik memang suke la bab PICTURE2 ni.. snap pic, editing! fuhh!! kegemaran tu!!! :) jadi memang tak kisah la law soh upload n edit pic tu...:)


bersuke ria diluar LH!
hah! pic yang kat atas tu adalah pic yang di snap sewaktu tunggu kekosongan LH! kami nak tengok tayanagn perdana yang disediakan oleh MISS HASYIMAH@DORA! tayangn tu memabg terbaik even die terpakse buat banyak kali diesebabkan oleh masalah teknikal yang melande! kesian kat die. ape pon! final product memang terbaik!!! i like! 


hari tu, ade yang main lari-lari pulak. macam biskut! kejap ade, kejap tak de. rasenye, tak perlulah dimention kan sape kah beliau. rasenya ONE HAPPY FAMILY tahu la sape yang dimaksudkan! 


lastly, to EN.FIKRI: tq ye atas nasihat anda tersebut! bakal diaplikasikan!:p untuk pengetahuan, entry ni dibuat adalah kerana EN.FIKRI dah bising suruh aku buat entry ni! jadi sila hayati ye EN. FIKRI!! :)


to all ONE HAPPY FAMILY: 
GOOD LUCK IN YOUR PSPM. HOPEFULLY LEPAS NI DAPAT LAGI ENJOY DENGAN KORANG SEMUA!TERBAIK LAH! EVEN BARU SANGAT KENAL DENGAN KORANG TAPI SERIOUSLY AKU DAPAT KENANGAN YANG TERBAIK BILA DENGAN KORANG SEMUA! LAST BUT NOT LEAST, HOPE FRIENDSHIP TERUS KEKAL SAMAPI BILA_BILA, JANGAN LUPE KAT AKU TAW!!!! LOVE YOU ALL..<3
sekian,
AIRORO@PRESIDENT F!NGERs


( syima lain kali turun tangge elok-elok na..hehehehhe)









No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...