.watch out.

Saturday, April 2

FA

assalamuaikum...



hampir setahun aku kat KMPk ni. a lot of things yang aku belajar. seriuosly banyak sangat!!! yang aku paling banyak belajar: TERIMA BURUK DAN BAIK ORANG.


seprti yang kalian-kalian tahu, setiap manusia tu memnag tak sempurna. yang penting, kita mesti la boleh terima ketidak sempurnaan orang-orang disekeliling kita. bile cerite pasal ni aku teringat dekat "FAHRIN AHMAD" .



same tak pic atas dengan bawah?? ni la FA!


mase sembang-sembang tadi, die ade cakap yang kawan-kawan die yang dulu, tak suke touching-touching sangat. so die aspect kami-kami pon sebegitu rupa. apa yang terjadi kat sini adalah, saya agak TOUCHING dengan si fahrin ahmad ni. ade ke patut die panggil aku ni PHOTOGRAPHER! seriously aku memang touching hbis la. sampaikan semalam aku tak join mereka bersuka-ria oleh kerana aku sangat terasa!



tapi, ape nak buatkan, aku memang cepat giler COOL! hari ni aku dh ok dah. dah boleh nak lepak sama-sama dengan dorang including fahrin ahmad. nak dijadikan cerite, kami pon main la TRUTH OR DARE! sekali saya kene tanye.. "KENAPE AIN TAK DATANG SEMALAM?" walawei!!! terpakse la aku cakap:

" actually, semalam ain agak touching dengan FA. kan FA ade bg surat, FA tulis TQ COZ JADI PHOTOGRAPHER kami (MC)! sebab tu la ain agak touching. tapi hari ni dah agak ok sikit. semlam tu memang sangat DOWN ouh! "
tapi hari  ni ain dah ok dah! FA ade cakap ,macam yang ain cakap kat atas, kawan-kawan die selame ni xde nak touching2 ni. kat sini ain dah cakap sikit pandangan ain:

ape yang ain nak bagi tahu kat sini, kita tak boleh nak aspect semua orang yang kita kenal akan sama dengan yang kita kenal previously. sebabnya, setiap orang tu ade kelainan yang tersendiri. bukan nak kritik ape yang FA(fyi, die ni banyak bg nasihat kat aku. tq)  cakap tadi, tak salah pon ape yang FA cakap tu, tak kate yang die tak boleh nak terime orang-orang yang tak sporting. terbukti apabila die boleh terima aku as kawan die! :)


just nak share dengan semua yang ketidaksempurnaan seseorang kawan tu sebenarnya boleh menjadi penyeri dan juga menjadikan persahabatan itu sesutau yang SEMPURNA. remember! we are a part of the KESEMPURNAAN tu! now, i know camne rasenye hidup kita disempurnakan oleh kawan-kawan. seriously, aku rase kawan-kawan yang aku ade sekarang even kawan yang baru kenal ke, dah lame ke, korang semua memang membuat hidup aku PERFECT!!!! masing-masing dengan karakter masing2. ade yang sangat cute, sporting habis, very nice, sweet, manje, and semue la.


banyak bende kita belajar bile jumpe dengan macam-macam jenis orang. itu membuatkan kita lebih bersedia untuk menghadapi masalah yang lebih besar kelak! aku pon belajar jugak cam mane nak terime kelemahan seorang rakan dan juga menerima kelebihan yang die ade. sangat seronok bila duduk dalam satu kelompok yang saling bagi semangat dan dorongan bila kita down. yang tak malu nak bagi tahu kesalahan kita, yang sentiasa kita boleh percaya, yang boleh share problem!


semua bende tu aku dah alami dekat sini. tak sampai setahun pon aku kat sini. terlalu banyak perkara yang terjadi. dan itu sangat membuatkan aku menjadi seorang yang matang!. 


to all my friends:

tq for being the most kenangan things dalam hidup aku selama ade kat kmpk ni. tersangat tq kat semua! korang memang banyak bagi support time aku down, backup aku dalam banyak hal, simpan rahsie kita (ehem3, rahsia kita semua...), sangat seronok bila buat semua bende tu dengan korang! bab touching2 ni bagi aku perkara biase la. kadang-kadang hormon tak betul sikit! tapi aku seriously tak boleh nak touching lame-lame dengan orang coz aku memang tak suke nak touching except one or two things yang aku memang tersangat touching!
 salam ukhuwah,
president F!NGERs.


p/s: sorry entry yang agak celaru coz gangguan unsur-unsur luar...:) LOVE YOU ALL.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...