.watch out.

Thursday, April 14

2 MORE TO GO!

assalamualikum..


maaf lama blog ni dibiarkan tanpa sebarang entry baru. abru hari ni ade kesempatan untuk menulis..:) agak buzy seminggu dua ni. almaklumlah, FINAL EXAM! meh sini aku story sikit cam mane paper final untuk bebudak matrik seantero Malaysia ni!



HARI PERTAMA:
isnin, 11 april 2011. ok la hari ni. semua orang macam relax je kan. almaklumlah, hari ni exam english JE pon! so, ramai la yang ambik tak peduli a.k.a buat-buat cam exam ni tak wujud pon. hee. termasuklah AKU! wahahahahahhaa. aku nk english tak la tere mane pon. buat easy pon cam ayat budak tadika je. huishhh! dah bertahun-tahun aku belajar english, tapi tak pro-pro sampai sekarang! tak bolehlah nak salah kan sape-sapekan. nak kate pembelajarn yang tak lengkap dah berape tahun dah aku belajar bahase omputih ni, tak jugak reti-reti nak cakap cam omputih even aku ni tak bape nak putih kan.eheheh. eh, eh! keluar tajuk! ok2! back to reality! hahahaha. hah! cam tu la. semua buat dekkkkkkkkkkkkkkkkk jee.


HARI KEDUA:
selase, 12 april 2011. hari ni aku otw ke BP je, semua muke cuak + tension + nervous + gabra + blurrr=MATHEMATICS! wow! hari ni aku, aku sekali boleh diketegorikan dalam mood yang aku nyatakan tadi. ye la. dah la math paper 1 pulak tu! waduuhh!! memang tak senang duduk la dibuatnya. toleh sane, orang bace formula, toleh sini pon orang bace formula. nak senang, aku tak toleh mane-mane pon aku still nampak orang bace formula! aduuhhh! ni la penangan MATH! huh! math form 5 pon tak pass, ni kan pulak math di matrik! habis je exm! muke semua.. FUHHHH!! terserlah kekiciwaan yang melanda diri setiap insan di KMPk ni.. heee aku sekali la tu! 

petang pulak english paper 1!seperti yang sedia maklumlahkan. sejam jawap dah keluar! sedangkan ade lagi sejam tok jawab. huhu. if aku duduk lame-lame dalam tu bukan aku boleh terer english pon kan. hahahaa. aku respect la kat sape-sape yang stay 2 JAM dok jawab ENGLISH!! dah la objektif, ko tak tau, ko main dadu je la.. hahahha


HARI KETIGA:
rabu, 13 april 2011. hari ni BIRTHDAY MY PAPA!!! LOVE YOU PAPA!!! cadang nak wish tepat doblas malam, tapi dah tido awal daaa.. so wish la pepagi bute.. heee..pape pon exam tetap berjalan seperti biasa. hari ni.. the KILLER PAPER! MATH PAPER 2!!! serious aku cakap paper ni KILLER!!! habis die bunuh semuanye!!! dah tak terkate dah.masing-masing muke redha je lepas keluar BP! fuhhh! terbaik punya soalan! dah malas dah aku nak cakap pasal MATH!


HARI KEEMPAT:
khamis. 14 april 2011. hari ni la.. hari aku tulis a.k.a aku taip entry ni! paper bio habis hari ni. so lepas ni tak payah nak tengok buku bio lagi buat setakat ni. hee. soalan die ok la,. even aku dah tau ade soalan easy yang aku hilang banyak MARKS coz aku tersalah konsep! kalau la MADAM SHAHFIZAH tahu, habis la aku. adoyai! nak buat cam ne kan. dah habis exam baru aku tahu. time jawab tadi yakin over-over! heee


begitulah alkisahnya setelah empat hari aku ber'exam'. penat memang penat. tapi ni la last weapon aku kat matrik ni nak score baik punyaa!! dah tak de chance dah lepas ni kan..soon aku bakal tinggalkan matrik ni.. 20 april 2011 menjadi tarikh keramat itu!! huhuuhuhu..



by the way, i miss my FAMILY! ONE HAPPY FAMILY! hurmm.. lame dah tak jumpe doramg semua... FIKRI, ZA'IM, UMMI, MEK, NABILAH, AMEN! AINAN n SYIMA hari2 pon aku jumpe.. heee. korang.. bile nak gather lagi for the last time kat matrik ni?? tapi please la, if aku kene lagi jangan la DARE yang bukan-bukan macam hari tu. korang dah tengok belom  video tu?? sumpah lawak giler!!! aduhh! korang janagn nakal-nakal taw! nanti nak jumpe just bagi tau ye.. heeee


p/s: wish me luck for CHEMISTRY..

sekian,
president 
F!NGERs..:)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...