.watch out.

Wednesday, April 20

THE E + N + D = TAMAT

assalamualaikum..:)



pejam celik, pejam celik, dah habis dah!! rase macam kejap je kan! macam tak percaye pon ade jugak! kadang-kadang pernah terfikir, bile la lagi aku nak jejakkan kaki kat sini..hurmmmm. itu lah antare persoalan yang aku sendiri tak de jawapan. tak sangke, dah setahun aku kat sana (even sebenarnya kalau nk kire balik, tak sampai setahun pon actually.) ape-ape pon, terlalu banyak pengalaman aku kat sane.



KOLEJ MATRIKULASI PERAK!!

itulah yang aku maksudkan!! dulu, mule-mule aku masuk, terase asyik nak balik je! selalu cakap "bile la nak balik ni? bile la nak habis ni? bile la itu, bile ini?" tapi sekarang, hari ni, saat ini, waktu ini, aku dah rase RINDU la pulak dekat KMPk tu. aduhhhssss!! dahsyat penangan KMPk ni. aku boleh classify kan kolej aku ni antara kolej matrik yang TERCANTIK la dekat MALAYSIA ni! sebab ape aku cakap cam tu? moh kite usha gambar dolu!

alamak! tersalah tulis daa... bkn 2010/1011, tapi 2010/2011...heeee

cantik kan...


hah! tu baru sikit je tu. nak tengok yang lagi cantik just go to my FB kay, i'll upload all bout matrik! Insya-Allah...:) antara sebab aku terlalu rindu dekat KMPk sekarang ni. petang tadi melepaskan geram! aku dengan syima pergi ronder-ronder KMPk ni even dalam terik matahari! dalm pukul 2 lebih cam tu la kiteorang ronder-ronder! lalu depan SERI ISKANDAR and SERI IPOH! huishhh!! orang-orang yang ada kat luar tu tengok kiteorang macam tak pernah tengok orang! awatnya???? bukan salah pon nak lalu kat situ. tak terniat pon nak usha CASANOVA-CASANOVA yang ade kat situ, jadi mak cik-mak cik dan pak cik-pak cik, tak perlu risau ye... huissssssssssssssshhhhh! kami hanya mahu mengambil FEEL KMPK ni je.. dun worry naa..



berbalik kepda kecantikan alam ciptaan TUHAN yang ade dekat KMPk ni, aku dah jadi tersangat la speechless. sebab gterlalu cantik. siapa budak-budak KMPk, mestilah tahu kan betapa seronok nya law duduk lepak dekat atas playground tu a.k.a UFO tu. aku rase macam tak cukup je camera nak snap pic around KMPk ni.mesti ade je bende yang nak snap! ternyata! aku SAYANG KMPk! (ehh?? ade kaitan ke??? tettttttttttttttt)




nak diceritakan satu persatu pengalaman dekat KMPk ni, memang tak habis la. mau dekat setahun aku bercerite pasal KMPk je nanti. hahahaaha. ape pon. bilik ku di seri teja tu memang terbaik lah! seriously! dah la port bilik tu terbaik! i like!







kenape aku sayang bilik ni? coz macam-macam dah jadi kat dalam bilik ni. ketawa, duka, riang gembira, macam-macam la. and yang paling aku suke, bilik ni dapat no2 untuk BILIK TERCANTIK seri teja hari tu.. heee!! wahh! bangge-bangge! ewahh!! (riak pulak! astagfirullahhalazim....) aku memang rindu denagn katil tuu, loker tuuuu, lantai, siling, tingkap, langsir and segala macam KUMAN dan SERANGGE yang bertakhta dalam hati bilik tu, memang aku rindu la..:(


time habis exam tadi, aku tengok depan kolej kediaman ni penuh dengan segala macam jenis kereta! fuhhh! giler awal korang balik! relax la. parents pon ramai jugak! rase macam time mule-mule masuk pulak! heee






petang tadi lepas je aku dengan syima jejalan 1 KMPk ni, kami pon beli la waffle kat B1 untuk terakhir kalinya, aku pon beli la waffle: BLEUBERRY + HONEY! sodap! serious!! rugi sangat la sape yang tak pernah nak makan waffle tu. then otw nak balik tu, papa ajak pulak makan ROTI CANAI! aku pon tanpe melepaskan peluang yang ade terus la oder roti telur+teh tarik! yum, yummm..


my papa tengah makan ROTI DOUBLE BANJIR+AIR TONGKAT ALI..

ROTI TELUR+TEH TARIK!!! TERBAIK!!!

but then, sampai rumah, aku makan char kuey teow! wahh! menggile aku makan hari ni. cam tak makan setahun je! padahal dok kat KMPk ni makan je pon hari-hari! hahahhaa. hurrmmmmmmmmm. seriously rindu kat KMPk. even selalunye. time bile dh melepasi jam doblas malam ni aku dah tido dah if kat KMPk, jarang sangat la aku nak stay up samapi due tige pagi kecuali esoknya tak de klas! huhuh. tu pon jarang sangat la..


i have lots of stories to share! kat entry-entry yang after ni, insya-Allah, i'll tell you about the stories, one by one kay..:)



btw: nak mintak sorry kat sesiape yang aku tak sempat nak jumpe for the last time! bukan tak nak jumpe, tp mungkin tak de rezeki nak face to face. tapi rasenye setakat sape yang aku ade number tu, rasenye mesej telah pon dihantar, kepada yang aku tak de number tu, mohon kemaafan ye. hope fully dapat jumpe lagi korang-korang semua! wanna say sorry if selama kita semua berkawan ni, aku ade tersalah kate, terlanjur bahasa o perbuatan aku, mohon MAAF sangat-sangat! wish all of you GOOD LUCK for your future! if jumpe kat luar tu, tegur-tegur la kay...and please, keep in touch kay..if tukar number, bagi taw, FB sentiase ade, jenguk-jenguk lah ke wall aku. hee.. insya-Allah jumpe lagi kalau ade rezeke, ade jodoh, ade kesempatan ok! YOU ALL SUCH A GREAT FRIENDS FOR ME!!!!! had a very great time together with all of you... gonna miss you guys...<3




sekian,
president,
F!NGERs..




5 comments:

Anonymous said...

love the memories...

ainur syahidah said...

yup!! terlalu banyak memories..:)

normaidayu zainal said...

saya suke entry awak!!!
rindunyee kenangan bersama...
jemput2 lawat blog sayee...

ainur syahidah said...

hee... ok2. saya suke jugak blog awak ayu..:)
tq very much..:)

Unknown said...

T4.07? Saya bilik tuuuuu untk sesi 14/15 baru ni..
Hahah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...