.watch out.

Wednesday, April 27

" AKU RASE MUDE BILE DENGAN KORANG "~ ZA'IM

assalamualaikum....


kita lihat siapa yang kena! hah! rolling-rolling the dice. wahhhh!! dup, dup, dup, dupppp!! (heart beating) nampaknya dadu dah berhenti. lihat nama siapa di atas tuuuuuuuu???? akhirnyaaaaaaa... wahhhhhhhhh!! dah agak dah! mesti die!! inilah orangnya!!!



EH! bukan2!! silap upload! sorry-sorry..:P


ni la baru yang betul!!!
ZA'IM


sorry ye mengenai kesalahan daku tadi. daku mengaku kesalahan yang MEMANG DISENGAJAKAN itu. aku janji AKAN melakukan hal begitu berulang-ulang kali! hahahha.



ok ok. back to the title! seperti yang aku janji kan, aku akan bercerita mengenai sahabat-sahabat aku dari semasa ke semasa. hari ini, tiba lah giliran ZA'IM! hah! mesti ramai yang tertanya-tanya, macam mane aku selsct orang untuk aku buat entry? hah! yang tu, aku sorang je yang tahu cam ne aku select! hahahahha!



1st time aku jumpe za'im was mase 1st time perjumpaan PRD. mase tu nak pilih AJK semua. kalau aku tak silap la, (kalau bukan pelanduk dua serupa atau aku yang lupe), ZA'IM ade compete untuk jadi president PRD! but finally, as you all know, DIE (tak perlu describe name kot, paham-paham je lah ye..), yang jadi president! ZA'IM mase tu was totally cam.."eh, die ni skemanye..." that was the 1st sentence yang kept running in my mind mase 1st time aku nampak die. 1st tak tau la yang die ni BUDAK DUA TAHUN (bukan budak yang berumur 2 tahun ye. tapi die adelah senior aku coz die ambik PROGRAM DUA TAHUN kat matrik) tetibe ade orang cakap "yang sebelah tu (merujuk kepada ZA'IM), budak EX-PDT" 




baru lah aku taw yang die tu X-PDT! wahh! seriously?? hahahaa. then, seperti FIKRI, aku selalu jugak nampak ZA'IM, tapi situasi yang lain dari FIKRI, bukan jumpe dekat LH, tapi di merate-rate tempat. kadang-kadang event PRD baru aku jumpe die. almaklumlah, KMPk tu kan BESAR, so susah nak jumpe orang yang kite tak kenal berulang kali. heee. bile jumpe kat luar, aku mesti cam ni, "macam penah nampak la die ni. tapi kat mane ye? name pon aku tak tau!" then tanye member sebelah, "eh, die tu sape ye?" then orang sebelah reply, "mane taw. ko ingat aku ni minat kat die ke?" then aku pelik. "asal ko nak marah? aku tanye je. law tak kenal cakap je la AKU TAK KENAL LA! cehh!" 




time aku betul-betul sure name die ZA'IM was mase nak DEBAT 4 PENJURU! huh! mase tu baru lah aku dapat selesaikan TEKA SILANG KATA yang bermain-main dalam pale otak aku ni! huissssshh! what a relief! finally....hhahaha. mase tu die cam agak MALU-MALU la. coz "coklat sape ni?" ZA'IM bertanye kepada sesorang. then seseorang tu balas "coklat dorang (merujuk kepada aku dan syima)" then, die terus tak jadi nak makan sampai la syima kate, "tak pe, banyak lagi kat bilik kiteorang" hah! lepas tu, barulah die makna coklat tu! aduhh! suprise giler aku bile time die taw tuan punye chocolate tu! terus tak jadi nak makan. sedang kan orang lain yang dalam bilik tutor tu LAHAP je makan! hahaha. ni yang buat aku KAGUM la dengan ZA'IM ni. die just akan ambik something hanya dengan PERMISSION tuan punya barang! wahh! jarang nak jumpe orang yang macam ni. (puji sikit la.tak boleh banyak2 puji! hahaha)




then tibe la hari yang di nantikan! DINNER PRD (spt yang aku dah describe kat entry FIKRI H4T27 :) )  die salah seorang MC pada malam tu! then start malam tu la aku kenal die...(means kenal as friend la..) even die ni cam SKEMA kan, tapi die still ade sense of HUMOR! hahaha! best3!! kiteorang dalam group selalu cakap die yang paling tue and paling die ATOK. hahaha but then die cakap cam ni "AKU RASE MUDE BILE DENGAN KORANG " hahha! exactly as the same as the entry's title! hahahhaha! aduhh mase nia ku rase totally nak pecah perut aku gelak! ye la beze umur kiteorang bukan jauh pon SETAHUN je! aduhh! ape ade hal! bukan jauh sangat pon! but still! in the group, SETAHUN tu adalah satu yang BERMAKNE! hehehhehehe..(gelak jahat) 




ZA'IM: tq for being such a wonderful friend! able to accept me in the group. memang menunjukkan ciri-ciri MATANG la. tak kisah share pasal NNN. hahaha. cool la! tapi nak taw banyak lagi la sal die. heee. although tak banyak communicate dengan ko, tapi DARE hari tu memang ridiculous if nak pikir dengan logik akal, but still, pengalaman yang FUHHHHHHHHHHHHHHHH! tak terkate! memang speechless bile dapat taw dapat DARE yang macam tu! tak sangke-tak sangke. tq for your cooperation  mase tu! hahahha. GOOD LUCK in your future. tahun 2018 nanti jagn lupe pos KAD ye. hee.:P



tengah MENJELING something! jeng, jeng, jeng!!!!




sekian, 
president,
F!NGERs 



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...