.watch out.

Saturday, May 7

~AMEN ABAH~

assalamualiakum....



maaf ya agak lama tak update entry! agak kesibukan sikit semenjak dua ni. dah agak berenggang dengan dunia maya ni. heee. myb ramai yang tak perasan almost a week dah aku DEACTIVATED my FB acc. have my own reason kenapa aku buat cam tu. just nak cari masa untuk diri sendiri. so, tak nak la biar acc FB tu buruk benor coz aku tinggal lame-lame. jadi, aku deactivate la buat sementara waktu..



ok la. back to the main business! macam yang aku pernah janji dulu. dari semase ke semase aku akan update bout my friends rait! dah lame tak update, tak bermakna aku dah lupe semua tu. still akan update. so.. don't worry ok! yang mane aku blom tulis entry tu, sabar ya. OTW ni. perlukan ilham jugak bile nak buat entry mane boleh main redah je. :)


mangsa kali ni ialah......................

AMEN ABAH



dialah insan yang terpilih itu. :) 


nak kate aku kenal sangat dengan AMEN ni, tak la sangat! dia adalah antara kaum ADAM yang ade dalam group kami! ( ade 3 orang je pon ) first time jumpe die was mase sambut birthday NABILAH! tu la first time kot aku jumpe die. sebelum-sebelum ni macam tak pernah nampak je! hee. almaklumlah. KMPk tu kan BESARRR!!! AMEN ni pon adalah budah EX-PDT macam ZA'IM jugak la. so, die adalah antara yang tertua antara kami-kami semua. rasenye birthday die bulan 5 jugak. bape hari bulan aku lupe la pulak. tak pe-tak pe. sat g pergi siasat! hee. nampaknya, ZA'im bukan lah yang paling tua. tapi hakikat sebenar, AMEN!




hahahaha. selama yang aku kenal AMEN, die adalh someone yang kelakar! sungguh! aku rase nak gelak kalau dengar die gelak. care die gelak kire macam ade STYLE sendiri la. aku rase gelak die tu dah jadi tread mark die! hahaha. kalau suruh aku teke orang dari care gelak, AMEN lah yang aku rase aku boleh teke! hahaha. aku kenal AMEN melalui cara die GELAK! sungguh! aku tak tipu. kalau la aku boleh rakan die gelak bagi korang semua dengar kan best! 




even aku tak mengenali AMEN sebagaimana aku kenal yang lain-lain, tapi memori kiteorng semua main sama-sama, aku rase dah cukup (even sebenarnya tak la cukup sangat) aku nak kenal siapa AMEN! dari ape yang aku dok perati la kan, AMEN ni is someone yang tersangat caring, funny and happening! ni dari pandangan mata aku la. nak describe lebih-lebih, aku tak pandai la pulak and takut tersalah pulak nanti. 




macam yang aku tulis kat ats tadi, aku tak pernak langsung jumpe AMEN before birthday party hari tu. hurmmmm. agak macam pelik jugak. coz AMEN pon PRD jugak kan. tak tau la aku yang tak perasa or memang AMEN tak pernah datang perjumpaan, hahahaha.  maap ABAH! ade kemusykilan ye di situ. sedangkan yang lain pernah la jugak aku jumpe bile PRD ade buat perjumpaan or jumpe kat merate-rate tempat kat KMPk tu. tapi yang AMEN ni. penat jugak memerah otak pernah ke aku jumpe dengan die before this? cube nak ingat tapi macam tak de MUKA itu dalam memori aku before ni! hehehehhe..



tak kisah la kan. yang penting aku dah kenal AMEN sekarang ni. (tapi still pelik ni) mungkin pernah jumpe, tapi aku yang tak perasan kot. maaf ya ABAH!



AMEN: nak wish HAPPY BIRTHDAY (samada belated or becoming) kat ABAH, takut-takut birthday nye dah lepas tapi tak wish or if belum lepas kire jadi orang yang pertama la yang wish birthday. heeee. GOOD LUCK in your future. happy-happy selalu, hope sentiase sihat! nanti nak kawen jangan lupe menjemput ye. thanks for everything...:)


p/s: mungkin aku akan active kan balik my FB acc tak lame lagi. nantikan ok! sorry for any trouble that had occurs.. peace..^^



sekian,
president,
F!NGERs

1 comment:

ummi said...

bday abah hari ni la ain.
9th may. a day after urs! ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...