.watch out.

Monday, April 25

POCO-POCO: LEBIH BAIK TINGGALKAN KALAU RAGU!

hurmmmm. sejak dua menjak ni kite sibuk cakap pasal POCO-POCO. bende ni kecoh bila ade pihak yang cakap poco-poco tu HARAM! aku tak de hal pon pasal bende ni. even diharamkan pon, aku tak pernah minat dengan bende ni. cume yang aku pelik, ade yang kecoh sngat pasal poco-poco diharamkan., tadi kat KOSMO! pon ade keluar berite pasal ni. (kali ni aku memang bace paper ok!) penting sangat ke poco-poco tu sampai boleh jadi isu yang sangat panas??



dah keluar FATWA yang mengatakan poco-poco tu haram! for me, tak de pae la kan yang kita  nak kecoh sangat pasal pengharaman poco-poco tu. bukannye effect kehidupan seharian kite pon. ade yang kate poco-poco tu sebagai senaman kesihatan. amboi, bunyi macam dah tak de senaman lain je! buat la senam aerobik ke, pergi gym ke kan. not a big deal kan.. haissshh!! ape la y  nak di kecohkan sangat??



bende ni tersangat tak ganggu kehidupan seharian pon. aduhh!! kalau ade yang ragu-ragukan, ape kate tinggalkan je. dari terus ragu. yang aku taw kalau kite ragu, tapi kite tetap buat, bende tu jadi HARAM!!!!  terus haram dari yang tak haram tapi kita ragu! aku tak berape arif if nak cakap bab-bab agame, aku just bagi taw ape yang aku taw. belum habis menelaah lagi.. heee..



p/s: nantikan entry yang akan datang. insya-Allah untuk someone yang bergelar SAHABAT..seperti yang aku janji kan sebelum ni..:)



sekian,
president,
F!NGERs

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...