.watch out.

Monday, May 9

SWEET NINETEEN =)

assalamalaikum.....



sehari sudah berlalu. tak sangke. sudah semakin dewasa rupanya. bak kate orang-orang sekeliling, dah boleh KAHWIN! wahh! tetibe pulak bukak citer sal kawin ni kan. hahahha. tu la, bile nak naik je umor menjejak ke angke 20++++ sibuk la orang kate dah boleh kawin la, dah boleh jadi bini orang la, dah boleh jadi mak orang la. huishh! kalau la kawin tu macam pilih ikan ayam kat pasar, dah lame dah. hhahahahahaha.



ok2! lupekan soal kawin-kawin ni. yup! i'm 19! wahhhh! cam tak sangke pulak kan. syukur aku masih hidup untuk ke 19 tahun kalinya dekat atas muke bumi ni. ALHAMDULILLAH..masih mampu untuk melalkukan kerja-kerja seharian, masih punya SAHABAT, masih punya KELUARGA, dan yang penting aku masih punya ENGKAU, YA ALLAH!



nak story sikit ape yang jadi kat aku pada malam menjelang 8 MEI 2011. tak sangke la kan ramai jugak yang masih ingat soal BIRTDAY aku even aku DEACTIVATED fb. ye la. bukan ape, selalunya, kite tau birthday someone bile on fb. coz fb kan ade remainder. termasuklah aku, kadang-kadang birthday kawan aku pon aku tak tahu bile. so bergantung 110% dekat fb untuk tahu birthday somebody tanpe ade ushe nak bertanya! yeahhh! sometimes it's hurt la kan, bile kawan sendiri tak tahu bile birthday kite. :)



but, in my situation, aku terkejut coz orang yang tak disangke-sangke wish aku birthday! wahh! tak tahu la mane dapat tau pasal birthday aku ni, tapi aku hargai! i got another surprise bile aku dapat makan kek seperti gambar dibawah semalam:

Secret Recipe

Chocolate Strawberry! seriuosly sedap!!! rase macam chocolate Indulgence, tapi lain sikit coz ade strawberry! heeee. a very great combination! :) this cake was sponsored by my mummy. hahha. even hari yang same jugak MOTHER'S DAY, tapi, my mom pulak yang belanje aku kek . heee tak pe la kan... :P



and for sure aku try tido pada jam2.30 pagi macam tu la. tapi tak tau nape, aku tak boleh nak tido. setiap sejam aku tengok jam. last aku tgk jam was 4.45 pagi. hah! then lepas tu aku tertido. so mybe dalam pukul 5 cam tu la aku baru tetido. huishhhhhhhhhh! aku pon tak tau asal aku tak boleh nak tido malam tu! bukan fikir ape pon. hurmm.. entah la.. :D



huh! dah kering la idea aku nak tulis entry ni. tadi before start bukan main banyak bende nak share. tapi sekarang dah kering pulak! haisshhh. ni alkisah tertunde separuh jalan coz tengok citer KOREA la ni. hee. dah melayang entah kemana ntah idea yang belambak tu tadi. 




TO ALL YANG WISH: thanks coz korang semua ingat birthday aku. tak kisah la kat mane pon korang tahu pasal birthday aku ni, yang pasti aku sangat hargai semua WISH yang korang bagi. tak kisah la wish tu pendek ke, panjang ke, still, i appreciate that! thanks again....:)


TERIMA KASIH                                                             
THANK YOU 

chocolate stawberry


sekian,
president,
F!NGERs

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...