.watch out.

Thursday, May 26

MISS SARAWAK! :)

assalamualaikum...



hey there. ape khabar? hah. hari ni nak sambung balik story bout my FRIENDS! hari ni mangse kite berasal dari BUMI KENYALANG!



hehehee.. inilah dia cik molek yang lagi comel, lagi cute, lagi cantik dan banyak lagi lah!!!

cute kan! :)


hah! kalau korang tengok muke die ni sekali imbas mesti korang ingat dekat artis ni...

exactly! sebijik cam NATASHA HUDSON!
memang proud la aku dikelilingi dengan artis-artis! macam yang korang dah tahu aku kawan dengan FAHRIN AHMAD jugak! kalau masih ade yang tak tahu, ni hah entrynye..FAHRIN AHMAD..hahaha. ade la iras-iras artis dorang ni. tak sangke aku! heee




ouh ye! lupe pulak nk kenalkan kawan aku yang sorang ni. name die

UMMI KHALTHOM

itulah nama tuan punya badan! die ni asal SARAWAK! macam biase lah. aku kenal die dari PRD. ( yeaahh. i made a lot of friends thru' PRD ) so again, relation ni start to develop lepas habis dinner PRD. and again, she was the MC for that night! hahahaha. sounds funny kan bile kebanyakan FRIENDS yang aku tulis entry kat dalam ni aku kenal thru' DINNER PRD! hahaha. but that's the reality. so, i have to face it! :)



ceritera yang bermula tu diteruskan sehingga hari ni. alhamdulillah..:) UMMI ni is someone yang sangat open minded bagi aku! and die jugak sangat baik dengan rakan-rakan beliau! suke la kawan dengan die ni. happy go lucky la orang kate! kalau ajak bergosip! huiissshhhhhhhhh! lagi best! macam-macam bole dikorek pasal orang tu, pasal orang ni. heeee. 



adelah 1 petang tu, die ajak makan LAKSA SARAWAK! honestly tu bukan la 1st time aku makan LAKSA SARAWAK, tapi it was special coz kawan punye mak yang masak sendiri! wahhh! yang tu memang 1st time! LAKSA SARAWAK buatan mak UMMI! time tu memang dah lame la aku tak makan LAKSA SARAWAK, coz aku dah lame tak pergi rumah mak cik aku tu kan..( kat rumah die je la pon yang dapat makan laksa sarawak tu, coz die pon orang sarawak! heee)



die ni memang aktif dalam PRD tu. so, di sebabkan hal itu, aku selalu la nampak die kat event-event PRD. even mase debat 4 pejuru hari tu pon die jadi penjaga masa untuk final. tapi mase tu memang tak rapat lagi la. so, yang aku ingat aku ade cakap dengan die, " dekat atas meje tu ade air x?" hah! tu je la yang tanya kat die time tu! heeee. tak tahu la UMMI ingat lagi or tak that situation! :)



what ever pon, dapat kenal UMMI memang something yang sangat best la! thanks coz sudi nak jadi my friend. (ewah, ayat cam dalam buku je..) seriously i had lots of happening time with you! UMMI adalah antara orang-orang kuat yang sellau menceriakan group k.i.t.E kat facebook tu.LOVE you friend..:)



sekian dulu...
president F!NGERs ;)





No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...