.watch out.

Sunday, May 22

TIADA TANGISAN UNTUK,

assalamualaikum...



baru je sebentar tadi aku pulang dari berjalan-jalan bersama kawan-kawan yang dah lama sangat aku tak jumpe. ade yang last jumpe raye tahun lepas! wow! lame giler kan. jadi kami seramai 6 orang pada mulanya, bertambah menjadi 10 orang apabila tiba di MCD! perancangan awal nak pergi tengok NUR KASIH THE MOVIE pukul 3.45, aleh-aleh, tak jadi sebab dah FULL HOUSE! wahh! menandakan ramai yang tengok! jadi kami ber6 sepakat la tengok pada jam 5.45 petang!



ape lagi untuk kiteorang kill time, kiteorang pergi la lepak kat MCD sementara nak tunggu pukul 5.45 tu. so disitulah berkumpulnya dengan yang lagi 4 orang tu. dorang pon datang lambat. so, memang tak banyak la sembang.dalam kol 5.20 cam tu pergi cari tempat nak solat. tup, tup, dekat GIANT, tak de pulak surau! so, kami punya DRIVER, hantar kami ke masjid! tup, tup. habis je solat dah pukul 5.45! CERITE DAH MULEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE! alamakkkkkkkkkkkk!



sampai je kat oanggung wayang tu, kami pon teruslah masuk. aku masuk je nak cari tempat duduk kami yang sepatutnya berada di G1-G6 tup,tup dah ade orang! haiyakkkk! dah la kami dah lambat, tempat ade orang duduk pulak. nak duduk kat tempat yang kosong, dah kat bawah sangat. memang tak  best la kan. ape lagi! kaum ADAM yang satu-satunya yang bersama kami hari tu pon pergi lag panggil workers yang ade kat luar tu! huisshhh! agak bengang gak la! dah la masuk-masuk citer dah mule entah dah berapa lama, tempat ade oranng pulak!then, bile pekerje tu check tiket, baru la dorang yang duduk kat tempat kami tu pergi ke tempat asal mereka. 



bile dah duduk, aku pon jadi kurang paham dengan cerite tu. tapi cube la jugak memahami dan tanya kat member aku yang sorang tu coz die dah tengok! 



blah, blah,blah,blah,blah,blahhhhhhhhhhhhh...TAMAT.




so, berakhirlah kisah NUR AMINA DAN ADAM! cerite tu memnag quite feeling dan buat aku touching! tapikan, aku tak de feel nak menangis. mungkin sebab masuk lambat and macam-macam bende yang dah jadi buat aku tak feel dengan jalan cerite die! hurmmmm. ape-ape pon. oklah cerite tu! but HONESTLY aku cakap, SERIES punya lagi best dari FILEM!



ape-ape pon! petang tadi keluar memang terbaik! even tak ramai yang ade, dapat jumpe dorang-dorang semua memang best la! korang-korang! jom keluar lagi NEXT WEEK!!! :P


sekian dulu buat waktu ini...:)

president,
F!NGERs

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...