.watch out.

Monday, May 16

SEKADAR SESUATU.........:)

assalamualaikum...:)
“Ya Allah sesungguhnya aku meminta petunjuk 
yang baik dariMu, dengan ilmuMu aku meminta 
kekuatan dariMu dgn kekuatanMu. Aku meminta 
dariMu dari kelebihanMu yang banyak, maka 
sesungguhnya Engkau berkuasa aku tidak 
berkuasa, Engkau mengetahui aku tidak 
mengetahui,dan Engkaulah yg paling mengetahui 
perkara-perkara yang ghaib.Ya Allah jika Engkau 
mengetahui perkara ini baik untukku pada 
agamaku duniaku dan kesudahan urusanku buat 
masa kini dan masa akan datang maka 
tentukannya untukku dan permudahkan nya 
kepadaku, jika kamu mengetahui bahawa perkara 
ini tidak baik untukku pada agamaku dan duniaku 
dan kesudahan urusanku buat masa kini dan masa 
akan datang maka elakkannya dariku dan elakkan 
diriku daripadanya, tentukanlah kebaikan untukku 
di mana sahaja aku berada sesungguhnya Engkau 
berkuasa di atas segala sesuatu.”

sekian............. 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...