.watch out.

Sunday, July 17

HARRY POTTER BERSAMA HASYIMAH DAN FAIZ! :)

assalamualaikum....



nampaknya tadi aku baru je tengok HARRY POTTER AND THE DEATHLY HOLLOWS PART 2 bersama dengan sahabat sekolah rendah (FAIZ) dan sahabat matrik (HASYIMAH)





hah! FAIZ telah berbesar hati untuk MEMAYUNG tiket. manakala, aku dan syima, PAYUNG pop corn and air! ok la tu kan. kire fair la. :) 


bagi yang mengikuti HARRY POTTER ni dari awal sampai la HARRY POTTER yang sekarang ni, memang layan la tengok HP7 ni. have a little rumors here and there. quite interesting! untuk peminat fanatik si POTTER tu, rugi kalau korang tak pergi tengok ini cerita! seriously! ditambah lagi tiket FREE dengan makan pop corn dgn air pepsi yang di SHARE bersama syima, memang ber'double' la keseronokan tu! and again, as usual la kan, bile filem baru panggung hujung minggu gerenti FULL HOUSE! memang FULL HOUSE tadi! nasib la si FAIZ tu dah beli tiket awal. kalau tak, memang aku ke row'M' macam hari tu la yang time aku tengok TRANSFORMERS .





si faiz tu mule mule cakap die datang jalan kaki dari bus stand! rupe rupenye, die drive kete. GEN-2! huh! memang terkene aku dengan die tadi. bulat blat aku caye die! ishh! dah lame tak jumpe die. tapi perangai die still jugak macam dulu lagi! bile jumpe die tadi, aku rase macam RINDU la pulak nak jumpe member sekolah rendah aku yang lain! bile agaknye kite semua boleh jumpe ye?? hurmmmm...








sekian, 






No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...