.watch out.

Thursday, September 15

SCHEDULE SEM 1.

:)


jumpe lagi kite...hehhehe almaklumlah, hari ni cuti, so rase macam nak buat entry banyak banyak sikit. plus dengan berseorangan di bilik ni kan kan. heee. this time nak story pasal my class pulak.:)



even baru je start kelas minggu ni, aku rase macam agak kelam kabut sikit la. ye la, mane nak mencari tempatnye lagi, nak kejar mase lagi. belum biase la katekan. so, aku nk present kat korang my jadual sepanjang sem ni..



kalau tengok dan amati betul betul, actually, tak de la pack sangat pon jadual tu. just as student baru, aku tak biase lagi dengan tempat ni. so mule dengan agak slow la sikit. hopefully aku dpat catch up la nanti..:) kalau ade yang perasan, aku kene belajar, KIMIA, MATH, FIZIK, ECONOMI, ENGLISH and PENDIDIKAN ISLAM! hah. kenape aku BESARkan due subjek tu? adalah kerana:

FIZIK: aku dah lama tak belajar fizik since habis form 5. kire macam aku kene mule dari ZERO la untuk belajar fizik ni. memang kene struggle habis la untuk fizik. mane dengan nak buat procedure untuk report lagi and yang PENTING, report kene hantar time tu jugak. alahai..


ECONOMI: ni lagi satu. subjek yang aku tak pernah belajar langsung! tibe tibe aku kene belajar economic pulak kan. ni TOTALLY ZERO la. dulu zaman form 4 form 5 dulu ade la jugak angan angan nak ambik eco ni as subjek tambahan dalam spm, tapi tak kesampaian. nah! sekarang pulak baru dapat belajar eco. sabar je la..

 then, tibe la mase macam mane pon, aku TETAP kene ade buku sendiri untuk SEMUA subjek ni. bukan buku pinjam atau buku sewa. BUKU SENDIRI! yup! cz tu kan lagi senang untuk ade refer nanti. payah la nak sewa sewa or pinjam pinjam ni..


sekian buat mase ni.. hehehe.

p/s: ade sape sape yang arif pasal bus RAPID? sila la inform saya segala nombor bus rapid tu dari mane nak kemana ye. senang saya nak keluar sendiri nanti..:D

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...