.watch out.

Sunday, June 26

Purpleholic Littlestar (나나)

assalamualaikum....


apa khabar? sihat? hah! jangan terkejut pulak kenapa la aku buat title macam tu. siap ade tulisan korea lagi tu. hah! kalau nak tahu, tu la MANGSE kite yang seterusnya! kepada yang mengenali name tersebut, anda pasti tahu siapa die kan. 


NABILAH

itulah die tuan empunya diri! sungguh comel kan..:) 


die ni adelah seorang yang 'KOREAN'holic! memang giler dengan cerite cerite korea. termasuklah pelakon pelakon yang comel lagi kacak cantik dan hensem bergaya! 


jadi, seperti rakan rakan yang aku ceriter before ni la kan. aku kenal die ni melalui tak lain tak bukan, PRD la! start dengan DINNER untuk PRD. and aku selalu jugak nampak budak ni. ye la die ni adalah MC yang seangkatan dengan FIKRI mereka ni selalu sangat la jadi MC bersama tiap kali ade event PRD! so, memang aku selalu la nampak die. tapi, aku tak pernah sekali pon aku tegur die, sampai la tiba hari preparation untuk DINNER PRD



then lepas tu baru la yang aku tahu yang kami ni duduk 1 BLOK! cume aras je lain. die duduk aras 4, aku pulak aras 3! since dari tu la. die ni selalu jugak datang ke bilik kami. kadang kadang saje saje je datang, tapi kadang kadang die nk tengok citer....


ye! itulah cerite yang die mahu tonton bersama roomate saya yang 2 orang lagi tu. AINAN TASNEEM & HASYIMAH HARUN! mereka sangat gile gile kan cerite tu! aku? aku nak jugak tengok, tapi almaklumlah, aku takut pulak addicted nanti, so, aku ambik jalan yang SUSAH sebenarnye, TAK TENGOK bersama mereka! haissshhhh! YANG DIATAS je yang tahu betape terseksenya aku! dorang dok gelak punye seronok, aku kene la dok pekak kan telinga aku ni dengan ear phone! pasang kuat kuat. so that aku bole study! hahahahahha! aku tak kisah pon! coz aku memang boleh study sambil pasang @ dengar lagu! hehhehehe!



hahaha! ape ape pon! memang 1 pengalaman yang seronok la mase tu! siap datang bilik makan durian bagai! hahahaha! boleh rase la kalau die tak datang kat bilik tu! hehehehe. NABILAH ni is someone yang aku rase yang sangat la HAPPY GO LUCKY! die memang selalu sangat happy! and die ni tak kisah if kita tanye die pasal BF! hahah! memang cool habis la! suke suke!




tapikan, ade something yang aku wonder sgt! hari tukan, ZA'IM ade comment kat FB dengan NABILAH:

nampak macam za'im dok syok sendirikan..

ni yang buat aku tertanya tanye tu...

hah! ZA'IM tak syok sendiri sebenarnye.. NABILAH ade komen jugak. hee. mane aku tau? sebab before tu aku ade komen dekat post yang same jugak! NABILAH nk fly pergi mane?? INDIA ke?? sorry ye kalau aku agak OUT TO DATE! heee. serious ni aku tak tahu! heee. mungkin ade sesiape yang boleh kasi tau kat aku??? mungkin korang pernah comment comment @ sembang kat group and aku tak bace kot! sorry sorry..:( MY BAD!


NABILAH: good luck friend untuk ape jugak yang ko bakal lalui dalam hidup! thanks coz layan aku as one of your friend! :) keep in touch ok! even kite tak la rapat sangat, tapi every inches of the memory yang kite create together memang seronok and insya-Allah, aku akan ingat samapi bile bile. i'm sorry too kalau kalau aku pernah buat ko marah @ terguris hari @ kecil hati @ ect. go go go KOREANholic! :D

sekian,







No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...